Blogaria 5 -> 5-6 iunie 2010

Neogen.ro/ Impulse.bg/ Faces.md/ Neogen.rs

  • Vorbim mai mult despre cifrele de vanzari, fiindca sunt” mai misto ca alea de trafic” (Calin Fusu)
  • Pozitionarea fata de FB – “pulsul orasului”
  • Impulse.bg inregistreaza o scadere semnificativa a traficului
  • In Bulgaria reteaua a crescut organic, in Romania din achizitii (dating, anunturi, interactiuni, servicii, evenimente)
  • Faces.md, cu o echipa de 2-3 personae in Chisinau, seamna foarte mult cu Impulse.bg

BestJobs

  • “incercam sa scapam de acest tribut lunar la Google, care-i mai ceva ca la turci”
  • Aplicatie pe Facebook

CeeVee va aduna brandurile locale si isi propune sa devina in timp o aplicatie pentru Facebook

Si-au redus mult costurile, mai ales prin reduceri de personal. In 2008 erau peste 100 de angajati, iar acum sunt cam 65. (in 2008 costurile erau de 3.5 milioane euro, in 2009 de 2.5 milioane euro, iar in primele 5 luni ale acestui an de 0.8 milioane de euro)

  • Cel mai important de retinut e ca Neogen spera sa revina pe profit in 2010, facand 1 milion de euro.

(Sursa foto)