PR = People Relations [ PRFORUM 2010 ]

Cea de-a patra editie a PR Forum a inceput astazi, cu multi oameni prezenti in sala, si multi speakeri in panel. Prea multi pentru a se incadra in timpul dedicat fiecarei sesiuni in parte.

In mare, s-a discutat despre leadership in afaceri si comunicare, managing people relations in the conversation age, Pepsi Refresh Project, (R)evolutie in media, eficienta si creativitate in campaniile de comunicare, ce se afla in spatele campaniilor in social media, consultanta strategica, provocari actuale in corporate communication.

S-au scris in total 27 de pagini de tweeturi pe hashtagul #prforum, iar cele mai multe dintre ele au aparut si pe twitterwall. Eu am selectat mai jos o parte din mesajele relevante pentru ce s-a discutat astazi acolo, pentru toti cei care n-au putut urmari discutia ( ordine invers cronologica ):

AndraZaharia: Daca vreti sa aflati ce se intampla la #prforum, urmariti@Live_Tweet@OanaBratila face o treaba excelenta, ca intotdeauna! :)

Minxieee: Andreea Rosca a vorbit un pic despre ‘cele 3 legi ale performantei’#prforum

Live_Tweet: “Comunicarea interna anul trecut a fost valorizata in aur” – Sorana Savu #prforum

MugurFrunzetti: Comunicarea este cheia reusitei, am inteles eu pana acum la#prforum Sunt 101% de acord

Minxieee: Comunicarea de brand personal nu are de suferit pe timp de criza- Marius Ghenea #prforum

Minxieee: Aliz Kosza sustine ca productivitatea muncii in Fabryo a crescut cu 14% pe timp de criza #prforum

Minxieee: PR-ul nu are nevoie de reinventari – Sorana Savu #prforum

AlexCirstea: Comunicarea interna a devenit externa din cauza retelelor sociale.#prforum sorana savu

Minxieee: Redundanta comunicarii – f importanta: Sorana Savu #prforum

Minxieee: ‘Cum reusesc sa pastrez credibilitatea fara sa fiu sincer tot timpul?’#prforum

Live_Tweet: Nu este bine sa spui tocmai tot ce gandesti pentru ca este posibil sa fie ineficient. Motivarea este mai importanta – Marius Ghenea #prforum

Minxieee: Comunicarea si sinceritatea sunt lucruri diferite( in limite etice) – Marius Ghenea #prforum

Minxieee: M.Ghenea recomanda companiilor serviciul uberVU al lui @vladimiroane #prforum

AlexCirstea: Nu ar trebui definiti reprezentanti ai firmei pt propagarea oficiala a mesajelor in social media? #prforum

titus_k: Marius Ghenea – orice companie ar trebui sa aiba conturi de Facebook, Twitter si un blog #prforum

Live_Tweet: Marius Gheanea recomanda folosirea unui Wiki pentru comunicarea interna #prforum

Live_Tweet: Daca majoritatea angajatilor se afla pe Social Media, atunci si managerul trebuie sa fie prezent acolo – M.Ghenea #prforum

Minxieee: Twitter & FB -resurse excelente de mrk pt anumite companii, cu oameni buni de mrk – M. Ghenea #prforum

Minxieee: Crenguta Rosu recomanda in continuare integrarea strategica a fluxurilor de comunicare -#prforum

Minxieee@manafu intreaba cum vad managerii publicitatea negativa? #prforum

Minxieee: Ce se scrie de rau e in general rau – Sorana Savu #prforum

Minxieee: Pascal Beucler: Google ‘Cluetrain Manifesto’ #prforum

Live_Tweet: Internetul este o democratie digitala cu proprile sale reguli – P.Beucler#prforum

OanaBratila: comunicare bidirectionala ftw :) RT @Live_Tweet: Nu vorbi catre oameni, vorbeste CU oameni – P.Beucler #prforum

victorKa: Markets are Conversations – #PRFORUM

victorKa: …and Conversations are Markets – #PRFORUM

MugurFrunzetti: Cea mai buna definitie a PR-ului la #prforum: People Relations

Minxieee: Starbucks – top brand on FB #prforum (to google: my starbucks idea, march 2009)

alinachirvase: Calin Clej – 25% din populatia globului e online #prforum

victorKa: Barfa este un asset important in comunicare. Trebuie sa o aducem in zona pozitiva – Calin Clej, Pepsi Ro – #PRFORUM

Live_Tweet: In 2003 92% din cei chestionati sustin ca “Word of Mouth” reprezinta unul dintre cele mai bune moduri de a accesa idei si info #prforum

AlexCirstea: Au renuntat la Superbowl pentru ca retelele sociale sunt un mediu mai puternic #pepsy #prforum

Minxieee: 76% of female boomers say they will choose a charitable company over one that is not #prforum

alexseremet: Bai baieti, cum adica “pr clasic”=”pr platit”?? Ce se intampla aici?#prforum

Minxieee: Create many ‘susan boyle’ moments :) #prforum

Minxieee: P. Obae intreaba ce fel de relatie exista intre online si offline. Convenienta? Rivalitate? #prforum

Minxieee: Claudiu Serban: Presa care vrea sa fie relevanta va trai la metrou.#prforum

Live_Tweet@victorKa – “m-am plictisit sa aud despre moartea printului. hai sa ne intoarcem la calitatea continutului” #prforum

titus_k#prforum @bobbyvoicuro povestește din politica de comentarii: ”Cenzurezi pe oricine care te face prost, dar nu-ti spune de ce”

mirabelamanea: ‘Sustin zmeura’ teasing pt lansarea Lipton Zmeura, campanie prezentata de Ioana Manoiu #prforum

Minxieee: Cel putin 60 de oameni stiu acum cum se produce margarina multumita Lilianei Stanculescu #prforum

Minxieee@raduionescu: pt un brand, social media inseamna prezenta si implicare#prforum

bellenna: inspirational – asta e cuvantul pe care l-as asocia cu alina-maria papa de la libra bank #prforum

btholteanu: :)) RT@OanaBratila: @btholteanu-“am clienti care si-au dublat bugetele pentru social media” @bobbyvoicuro “da, de la 100$ la 200$” #prforum


Iar aici puteti citi cum a perceput Alina evenimentul de astazi. Titus a facut, asa cum ne-a obisnuit, live blogging.



2 Responses to “PR = People Relations [ PRFORUM 2010 ]”

  1. […] PS: până ia Cosmina o decizie în ceea ce priveşte postarea unui articol post-eveniment cu “despre ce s-a vorbit”, vă recomand să citiţi review-urile colegilor de Forum – Alina, Titus şi Ela. […]

  2. Thanks for the info, Elena:)

Leave a Reply

css.php