Ratingul emisiunii “Romanii au talent”

Nu exista niciun dubiu ca “Romanii au talent” reprezinta o emisiune de succes. Inca de la prima editie a facut succes, avand 4 milioane de telespectatori pe data de 18 februarie. Tot atunci pagina de Facebook numara 11.242 fani, aflandu-se pe locul 12 in topul celor 112 emisiuni tv care au pagina pe Facebook, conform facebrands.ro Astazi, aceeasi pagina se afla pe locul 3, numarand 77.524 fani.

Timpul a trecut si iata care a fost evolutia emisiunii:

Cea de-a doua editie fost urmarita de peste 4 milioane si jumatate de telespectatori din intreaga tara in minutul de aur inregistrat la ora 21.06. Pe intreg publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, audienta inregistrata in minutul de aur de la 22.04 a fost de 24 puncte de rating si o cota de piata de 59,8 procente.

Editia a treia e emisiunii a fost urmarita in minutul de aur inregistrat la 22.14 de peste 5 milioane de telespectatori din intreaga Romanie, iar la nivelul  publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani in minutul de maxima audienta inregistrat la  22.25 ratingul emisiunii ‘Romanii au talent” atingea 27,1 puncte de rating, iar cota de piata a fost de 66,0%.

In minutul de maxima al editiei a patra, ProTv a atins pe publicul comercial din mediul urban (18-49 ani) un varf de  audienta de 31,4 puncte de rating si o cota de piata fabuloasa de 75,6 procente. Asta inseamna ca 3/4 din publicul comercial din mediul urban care avea televizorul deschis se uita la emisiunea “Romanii au talent”. Cu procentul de 75,6%, ProTv a inregistrat vineri seara un record absolut al cotei de piata obtinind cel mai mare market-share la nivelul tuturor televiziunilor din Romania, luand in calcul toate tipurile de programe (divertisment, filme, seriale, meciuri, stiri, etc.) Peste 5 milioane de romani au urmarit emisiunea de la ProTv la 22.08, minutul de aur inregistrat la nivelul intregii populatii a Romaniei.

Pe 18 martie, la emisiunea cu numarul 5, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, varful de audienta a fost inregistrat la ora 21.45, cand ratingul ProTv ajungea la 29,0 puncte de rating si o cota de piata de 70,6%. Si acea emisiune a fost urmarita de peste 5 milioane de romani in minutul de maxima audienta (21.19) inregistrat la nivelul intregii tari, desi pe Antena1 se difuza in paralel un meci de fotbal. (Bistrita – Rapid)

La cea de-a sasea editie, aproape 5 milioane si jumatate de romani au urmarit emisiunea in minutul de maxima audienta (21.14) inregistrat la nivelul intregii tari. Pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, virful de audienta a fost inregistrat la ora 22.08, cind ratingul ProTv ajungea la 29,5 puncte de rating si o cota de piata de 70,7%.

Pe 1 aprilie deja a fost prima semifinala, transmisa in direct din Studiourile MediaPro din Buftea. 5 milioane si jumatate de romani au privit in minutul de maxima audienta (21.44), cind pe intreg publicul din mediul urban ratingul ProTv ajungea la 27,8 puncte de rating, cu o cota de piata de 66,6%.

Si simbata, 2 aprilie, ProTV a fost din nou lider detasat de audienta cu cea de-a doua semifinala. Audienta medie inregistrata in intervalul 20.29 – 23.51 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani de 17,4 puncte de rating si o cota de piata de 48,2%, in timp ce Antena 1 obtinea de 7 ori mai putin, adica 2,7 puncte de rating si 7,6% cota de piata.

Cea de-a treia semifinala a fost difuzata pe 8 aprilie si a fost urmarita de peste 5 milioane de romani din intreaga tara in minutul de maxima audienta de la 22.18, cind la nivelul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani ratingul ProTv ajungea la 26,4 puncte de rating si cota de piata de 64,8%. (eu am urmarit direct de pe platoul din Buftea, impreuna cu alti cativa bloggeri)

Si sambata, 9 aprilie, la cea de-a patra si ultima semifinala, ProTv a fost lider absolut de audienta cu emisiunea “Romanii au talent” la toate categoriile de public, inregistrand in minutul de maxima audienta de la ora 22.02 pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani 24,1 puncte de rating si o cota de piata de 59,9 procente.

Practic, “Romanii au talent” nu a avut concurent in randul programelor difuzate de celelalte televiziuni. Formatul emisiunii i-a cucerit iremediabil si pe romani. Sunt foarte curioasa care va fi audienta din data de 25 aprilie, a doua zi de Pasti, cand se va transmite in direct Marea finala. Mai ales ca in aceeasi seara, de la 20.30 va fi meciul dintre Steaua si Dinamo, pe Digi Sport. Femeile cu siguranta vor urmari emisiunea de pe ProTv, dar in privinta unor barbati am dubii. 🙂 Totusi, eu cred ca vor fi cel putin 5 milioane si jumatate de romani care vor urmari emisiunea. Hai sa facem pariuri, vreti?




Leave a Reply

css.php