Social Media Snow Camp – Day 3

Adi Hadean a povestit despre bloggingul optimist, in care eu ma regasesc atat de bine. :) Fiindca el scrie despre mancaruri, a ales sa scrie doar despre restaurantele pe care le recomanda, zicand ca nu e datoria lui sa le critice pe cele care nu fac treaba bine. Dar ca poate incerca sa le ajute ca sa ajunga acolo unde trebuie si are cel putin un exemplu personal de reusita.

Cristi Sutu ne-a intrebat (din nou) daca este bloggerul un jurnalist? Ne-a demonstrat prin exemple ca daca esti atent la ce se intampla in jurul tau poti schimba lucruri.

Ana Maria Maciuca a prezentat studiul de caz al campaniei Pepsi Refresh, care a pornit de la modelul campaniei din USA 2010, dar adaptat la piata locala.

Au folosit modelul 1 – 9 – 90: 1% sunt cei dornici sa se implice, super activi, fani ai brandului Pepsi, 9% sunt prietenii lor cu aceleasi afinitati, iar restul de 90% sunt oamenii la care mesajul ajunge prin rostogolire si care se implica foarte rar.

A luat cuvantul si Andrei Gheorghiescu – castigatorul Pepsi Refresh 2011, cu proiectul „TurnulNostru”. Ideea nu i-a apartinut, i-a fost oferita de sotia lui, arhitect, care facuse deja planul urbanistic.

Bogdana Butnar, ca de obicei, razvratita. :) Ne intreaba daca avem nevoie de echipa de social media.

Cum decizi daca ai nevoie de echipa de social media?

Care e structura echipei de social media? (R: va trebuie un om tehnic, un om care sa faca strategie, si un om de copywriting)

Structura umana si cea profesionala a specialistului SM

Ce are omul de SM de facut? (Bogdana a scris un articol pe blog despre asta, bazat pe fisa postului unui om de SM de la Philipps)

Resurse? (R: Cereti sa vi se treaca pe cartea de vizita titulatura. Apoi faceti-va bugetul corespunzator, pentru cele doua divizii pe care le coordonati. De retinut ca ulterior puteti sa cereti salariu mai mare. 😛 )

Bogdana a marturisit, in exclusivitate, ca va incepe o campanie de formare a oamenilor de social media.

Clientii vor sa intre in social media fiindca ei cred ca e ieftin sa faci social media.

Cu ocazia aceasta am aflat ca la Zenith exista o secretara care ar fi potrivita sa se ocupe de social media. (pentru detalii intrebati-o pe Bogdana 😛 )

De la Dan Dragomir am aflat ca ai nevoie de 10 ore intr-o zi ca sa intretii vreo 5 site-uri proprii.

Georgiana Gheorghe de la Danone a prezentat pe foarte scurt rezultatele campaniei Cremosso #BlogJuan pe care am derulat-o impreuna. Iar ulterior a prezentat campania Obiceiuri Sanatoase, despre care a vorbit prima oara la SMS Timisoara, dar intre timp bloggeritele implicate au vorbit si despre primele activitati.

Cabral considera ca pe blog face tot show, doar ca e un alt tip de program, diferit de cel de la TV. Blogul e guvernat de el si de personalitatile lui multiple.

“Da publicului nu ce crezi tu ca vrea, ci ce iti cere.”

Adrian Ciubotaru a facut o comparatie intre ce insemna sa ai blog in 2005-2006 si ce inseamna sa fii blogger azi. Pe langa activitatea principala de a scrie bine, trebuie sa fii activ (nu reactiv), sa fii prezent in social media, sa faci networking, sa initiezi evenimente, sa dezvolti proiecte online, sa ajuti comunitatea, sa oferi consultanta, sa gasesti/investesti o nisa, sa construiesti un brand personal, abilitati de public speaking. Eu l-am contrazis un pic, nu cred ca TREBUIE sa faci toate aceste lucruri; cert e ca ele te pot ajuta sa cresti mai repede.

A  fi blogger este o meserie totala. A fi blogger in Romania inseamna a fi recunoscator.

Si se pare ca nici viitorul nu mai e ce-a fost candva…

Sebastian Bargau a raspuns la aceste intrebari: cui, cum, cand, cat si ce vinzi. (sunt sigura ca o sa puna prezentarea si pe blog, ca sa o cititi si voi cei interesati)

Groparu a avut una din cele mai bine livrate prezentari de la acest Social Media Snow Camp. Si asteptam sa publice o carte cu nuvele.

PS: Groparu are aceeasi poza simpatica cu fetita baietelul lui – Groparel – pe ecranul telefonului. :)

Gata si cu lucrurile serioase pe ziua de azi, incepe seara 3 de karaoke. Iar maine voi reveni cu concluziile cu care plecam acasa, dupa conferinta de incheiere.

(Mersi Vali pentru poza)



6 Responses to “Social Media Snow Camp – Day 3”

  1. […] Elena Ciric (Day 2, Day 3) […]

  2. […] Snow Camp Social Media Snow Camp, Pârâul Rece Brandul personal si importanta lui in social media Social Media Snow Camp – Day 3 Tabăra de […]

  3. VisUrat says:

    Fain articol, doar ca ai doua mici greseli. 😛

    1. VisUrat nu-si pune prezentarea pe blog pentru ca a fost eveniment premium si nu gratuit.
    2. Groparu n-are fetita ci baietel, caruia i se zice Groparel. 😉

  4. […] Snow Camp Social Media Snow Camp, Pârâul Rece Brandul personal si importanta lui in social media Social Media Snow Camp – Day 3 Tabăra de bloggeri Social Media Snow Camp – primele impresii Din tabara bloggerilor “Tide […]

  5. […] Snow Camp Social Media Snow Camp, Pârâul Rece Brandul personal si importanta lui in social media Social Media Snow Camp – Day 3 Tabăra de bloggeri Social Media Snow Camp – primele impresii Din tabara bloggerilor “Tide […]

Leave a Reply

css.php