Social Media Summer Camp 2011 (2)

Voi continua in acest articol cu ideile de la Socia Media Summer Camp.

Zoso – cum generezi comentarii, despre subiectele care prind si cele care nu prind, despre ce ar trebui si ce n-ar trebui sa faca bloggerii, despre campanile care nu functioneaza [prea multi pasi, prea multe componente, componente  online si offline, site mort inainte de campanie, site mort dupa campanie (naepop.ro, cokesounds.ro), blind engagement]

Practic n-ai cum sa stii totul: prezinti doar o parte a problemei, dezvolti subiectul impreuna cu cititorii tai.

Alex Negrea zice ca suntem formatori de opinie. Zoso zice ca s-ar putea ca el si Alex Negrea pareri diferite despre formatorii de opinie.

Zoso si-a terminat prezentarea zicand: “Gata”. Fara punct.

Marta Usurelu: Poate fi oricine blogger? Zoso: Absolut. Marta: Despre ce-ar trebui sa scrie el daca toate subiectele au fost deja abordate?

Andrei Crivat a vorbit despre crearea unui brand personal.

Blogul personal se certifica foarte tare prin ceea ce scrii si prin subiectele pe care le abordezi, prin asocierile pe care le fac oamenii despre tine.

Zoso l-a intrebat pe Crivat ce parere are despre asocierea cu anumite persoane (in speta bloggeri), iar el a raspuns ca si din punctul lui de vedere conteaza persoanele cu care te asociezi tu ca blogger.

Andrei: “Cand eram mic eram foarte popular, toata lumea stia cine e Andrei. Eram foarte cuminte si dadeam sarut mana.”

Radu Bazavan (Groparu) a vorbit despre motivele pentru care cineva si-ar face blog si un pic despre campaniile locale.

Zice el ca nu te costa nimic sa-ti faci un blog, fiindca e vorba doar de efort. Eu sunt de parere ca blogul e o investitie uneori costisitoare. Dar daca ajungi la concluzia ca investia a meritat si merita in continuare, atunci “da-i inainte cu tupeu.“

De asemenea a zis ca blogul iti personalizeaza brandul si ca vom avea ce lasa mostenire copiilor, altceva decat rate la banci :)

Nu uitati ca oamenii misuna pe net pentru doua chestii: ceva util sau ceva informativ (si/sau)

Cristi Sutu

Experienta proprie se construieste in timp, pe incredere.

“Vali Petcu e locul 1, toata lumea stie asta, nu-i ia nimeni locul, dar mai sunt si altii.”

Adi Hadean

“In momentul in care am hotarat sa nu mai fiu angajatul cuiva, am devenit propria mea companie.

Blogul sau pagina mea de Facebook fac parte din gradina mea: n-au ce sa caute gunoaiele acolo.”

Cam asta ar fi pe ziua de azi. Maine probabil ca revin cu impresii generale despre acest weekend :)

(poza furata de la Adi Hadean)



3 Responses to “Social Media Summer Camp 2011 (2)”

  1. […] Social media și companiile #bizsmscamp Social Media Camp 2011, concluzii dupa primele 2 zile Social Media Summer Camp 2011 (2) Live blogging Sesiunea a-3-a #bizsmscamp Concluzii de la BizSmsCamp Impresii generale de la […]

  2. Groparu says:

    Ceva util si/sau distractiv, daca nu ma insel:)
    Da, intr-adevar te poate costa (personalizarea/cumpararea template-ului de wordpress, hostingul…), dar sumele nu sunt mari pe termen lung si de aceea am zis ca nu costa nimic.
    Gresesc?

Leave a Reply

css.php