3 premii la Webstock 2012

Primul premiu I de aseară l-a câştigat Facebrands, la categoria Utility. M-am bucurat la fel cum mă bucur de fiecare dată când cineva întreabă: “Voi vă ocupaţi de Facebrands? WOW!”

Apoi STANDOUT a urcat pe scenă pentru locul III la categoria Blogging Campaigns, câştigat de #obiceiurisănătoase. Asta e campania cu care răspund eu la întrebarea “Care-i campania ta preferată pentru care ai lucrat?”.

Iar locul I la categoria Blogging Campaigns a fost câştigat de #BlogJuan, campania la care m-am distrat cel mai tare lucrând. 🙂

(o parte din echipă 🙂 )

Mulţumesc încă o dată tuturor bloggerilor & cititorilor care s-au implicat în aceste două campanii, clientului Danone pentru care le-am dezvoltat şi celor care folosesc Facebrands PRO în activitatea lor de zi cu zi.

Later edit: Mai mentionez si ca STANDOUT a asigurat componenta de social media pentru castigatoarea de la Special Projects – campania ROM – Romanii sunt destepti derulata de McCann, premiata la Internetics si Cannes si am popularizat prin intermediul blogurilor aplicatia mobila de pe locul 2, Orange Explorer.



2 Responses to “3 premii la Webstock 2012”

  1. […] la Bike Fest şi la Webstock, unde l-am ascultat pe Eduard Novak. La premiile Webstock am urcat de 3 ori pe scenă. Însă, din septembrie cel mai clar îmi amintesc excursia în Cinque Terre, atunci când am […]

  2. […] curioasă să aflu care dintre cele 250 de proiecte și campanii înscrise au convins juriul.  (anul trecut eu și foștii mei colegii de la STANDOUT am urcat de 3 ori pe scenă […]

Leave a Reply

css.php