Puma Creative Factory: the Lumitype print process

Astăzi mi-am printat singură o fotografie pe tricou, folosindu-mă doar de lumina soarelui şi de o vopsea specială. Practic, am developat o fotografie (cu o bicicletă înfiptă în nisip) direct pe tricou! :) Am prins cu clipsuri pe un carton partea pe care voiam să o imprim, am dat cu Inkodye® (un colorant-vopsea  produs de Lumi, colorant ce se activează la lumina naturală a soarelui), apoi am lipit negativul fotografiei şi am expus “creaţia” aproximativ 8-10 minute la soare. Imediat după aceea am spălat tricoul cu detergent ca să înlătur urmele neexpuse de vopsea şi GATA. Tricoul personalizat era gata!

După lansarea cu succes a iniţiativei PUMA The Creative Factory în noiembrie 2010, prin care consumatorii işi puteau personaliza online perechea de pantofi dorită, urmată apoi de ediţia limitată de jachete personalizate “T7 by Akcent”, PUMA şi-a extins povestea designului personalizat cu ‘Love thy Planet’. Aşa că anul acesta au făcut un parteneriat cu Wildlife Works şi Lumi, pentru ca iubitorii de produse PUMA să-şi poată pună creativitatea şi priceperea la treabă, folosind acest proces revoluţionar de printing pentru tricouri si genţi.

Mie tricoul nu prea mi-a reuşit, recunosc, dar am obţinut măcar o geantă pe care s-o port cu mândrie. (le puteţi vedea pe amândouă într-una din fotografiile de mai jos) În cazul genţii am trişat un pic, fiindcă am folosit un şablon. Am pus şablonul direct pe geantă, am întins bine vopseaua deasupra, şi apoi am scos geanta la soare. În câteva minute a fost şi ea  gata.

Dacă vă simţiţi talentaţi (aşa cum sunt cei care au câştigat azi 2000 de euro datorită tricoului pe care l-au personalizat), pe www.puma.com/lovethyplanet sunteţi invitaţi să încărcaţi poze cu ceea ce iubiţi la planeta noastră şi cu ceea ce aţi vrea să conservaţi. Săptămânal va exista un juriu (global) de specialitate care alege câştigători şi oferă premii. :) [Regulamentul oficial îl găsiţi aici]

Anyway, vă las să urmăriţi arta în diversele ei ipostaze:



16 Responses to “Puma Creative Factory: the Lumitype print process”

  1. Alexandra says:

    ți-au ieșit foarte mișto pozele :) au fost unele tricouri bine de tot realizate, chiar purtabile 😀 Din păcate eu n-am văzut tricoul care a luat marele premiu, e unul din cele de mai sus?

  2. Scuze pentru deranj. Va intereseaza un schimb de link cu Filme-Online.TV? Va puteti inscrie pe site-ul pe http://www.filme-online.tv, la sectiunea Parteneri.

  3. addicted says:

    Nici ale noastre tricouri nu au iesit grozav dar ne-am distrat incercand sa le facem! :)
    Multe din tricourile ce-au participat la concurs au iesit chiar faine, vorba Alexandrei, sunt ” purtabile “. :)

  4. Faine tricouri. Unii am vazut ca aveau site de serigrafie serioase. Tu negativul l-ai avut printat pe un calc/folie sau cum?

    • Tudor, aveam acolo la dispozitie o multitudine de modele gata-facute, care aratau precum cel de aici: http://elenaciric.ro/wp-content/uploads/2012/10/DSC05650-332×500.jpg Noi trebuia doar sa dam cu cerneala peste ele si sa le expunem la soare. (bine, si sa fim creativi si sa le complicam 😛 )
      In plus fata de acestea, aveam o serie de fotografii de-ale lui Alex Galmeanu (el e ambasadorul PUMA din Romania, il gasesti si pe site) pe care le puteam folosi ca negativ. Sau ne puteam transforma orice fotografie de-a noastra in negativ si o puteam folosi pe aceea.

  5. […] foto ” arta in pufuleti“: Elena […]

  6. roxana says:

    Faine foto! :) Imi place si geanta realizata de tine! :)

  7. […] Concursul se incheie pe 4 noiembrie.”Bonus: cateva poze de la eveniment si unele de la Elena [Show as slideshow] […]

  8. […] mai scris: Elena Ciric, Auras Mihai, Mamica Urbana, Blidaru, Xuleasca, Valentin Bosioc (lista este in curs de […]

  9. […] să urle. Te poți îmbrăca frumos purtându-ți propriul mesaj. Poze multe aveți și la tanti Ciric cât și pe pagina oficială de […]

Leave a Reply

css.php