Astăzi mi-am printat singură o fotografie pe tricou, folosindu-mă doar de lumina soarelui şi de o vopsea specială. Practic, am developat o fotografie (cu o bicicletă înfiptă în nisip) direct pe tricou! 🙂 Am prins cu clipsuri pe un carton partea pe care voiam să o imprim, am dat cu Inkodye® (un colorant-vopsea  produs de Lumi, colorant ce se activează la lumina naturală a soarelui), apoi am lipit negativul fotografiei şi am expus „creaţia” aproximativ 8-10 minute la soare. Imediat după aceea am spălat tricoul cu detergent ca să înlătur urmele neexpuse de vopsea şi GATA. Tricoul personalizat era gata!

După lansarea cu succes a iniţiativei PUMA The Creative Factory în noiembrie 2010, prin care consumatorii işi puteau personaliza online perechea de pantofi dorită, urmată apoi de ediţia limitată de jachete personalizate “T7 by Akcent”, PUMA şi-a extins povestea designului personalizat cu ‘Love thy Planet’. Aşa că anul acesta au făcut un parteneriat cu Wildlife Works şi Lumi, pentru ca iubitorii de produse PUMA să-şi poată pună creativitatea şi priceperea la treabă, folosind acest proces revoluţionar de printing pentru tricouri si genţi.

Mie tricoul nu prea mi-a reuşit, recunosc, dar am obţinut măcar o geantă pe care s-o port cu mândrie. (le puteţi vedea pe amândouă într-una din fotografiile de mai jos) În cazul genţii am trişat un pic, fiindcă am folosit un şablon. Am pus şablonul direct pe geantă, am întins bine vopseaua deasupra, şi apoi am scos geanta la soare. În câteva minute a fost şi ea  gata.

Dacă vă simţiţi talentaţi (aşa cum sunt cei care au câştigat azi 2000 de euro datorită tricoului pe care l-au personalizat), pe www.puma.com/lovethyplanet sunteţi invitaţi să încărcaţi poze cu ceea ce iubiţi la planeta noastră şi cu ceea ce aţi vrea să conservaţi. Săptămânal va exista un juriu (global) de specialitate care alege câştigători şi oferă premii. 🙂 [Regulamentul oficial îl găsiţi aici]

Anyway, vă las să urmăriţi arta în diversele ei ipostaze: