„Blogging is a form of vanity publishing: You can dress it up in fancy terms, call it ‘paradigm shifting’ or a ‘disruptive technology’, the truth is that blogs consist of senseless teenage waffle. Adopting the blogger lifestyle is the literary equivalent of attaching tinselly-sprinkles to the handlebars of your bicycle. In the world of blogging ‘0 Comments’ is an unambiguous statistic that means absolutely nobody cares. The awful truth about blogging is that there are far more people who write blogs than actually read blogs.” (sursa: Stodge.org, The Personal Memoirs of Randi Mooney, posted on May 5, 2005, citată în cartea scrisă de Geert Lovink în 2007 – „Zero Comments: Blogging and Critical Internet Culture„)
Cum comentaţi? 🙂
(foto)
Am sa scriu ceva pe blog despre asta.
Chiar te rog! 🙂
cat de adevarat, din pacate…
nu sunt de acord ca „0 comments” inseamna 0 interes… poate unii citesc un blog fara sa simta nevoia sa se si exprime la finalul articolului… dar intr-adevar mi-ar placea sa am feedback la ce postez pe blogul meu 🙂
cred, insa, ca prin esenta un blog personal apare dintr-o vanitate a celui ce publica… cu toate astea unii bloggeri se dovedesc ulterior a fi indreptatiti sa publice, sa fie cititi 🙂