Cristi Manafu (organizatoru’ şef) estimează că am fost cam 600 de oameni prezenţi vineri la cea de-a şasea ediţia a Webstock-ului. În plus, au mai fost şi cei de-acasă (mulţi din afara Bucureştiului), care au urmărit transmisiunea în direct, pe site.

Motiv pentru care am fost curioasă să văd câţi oameni au fost în total activi şi pe Twitter. Chiar dacă Twitter nu e mainstream în România, Webstock e genul de eveniment uşor de urmărit pe Twitter.

Au fost clar mai mult de 2000 de tweet-uri pe hashtag-ul #webstockro, dar în analiza gratuită făcută de tweetbinder.com astea-s singurele date. Pentru analiza premium să plătească Evensys! 😛

webstockro _ 1

25, 57 % au fost retweets, dar doar 4,43% au fost replies la mesajele originale. Iar 23,29% dintre mesaje au conţinut fotografii (probabil multe dintre ele cu diplomele obţinute de câştigători)

Iar graficul activităţilor arată cam aşa:

webstockro _ 2

În medie, cei 329 de utilizatori activi au publicat 6,07 tweets:

webstockro _ 3

Cei mai activi utilizatori (care au publicat cele mai multe tweeturi sau RT-uri):

webstockro _ 4

Printre cei mai importanţi useri de pe hashtag:

webstockro _ 5

Utilizatorii (activi pe hashtag) cu cel mai mare număr de followers:

webstockro _ 6

Şi creatorii de conţinut (doar tweeturi proprii, fără să mai numărăm RT-urile):

webstockro _ 7

 

Aruncând o privire şi pe Facebook, au fost postate 251 de mesaje pe 66 de pagini distincte, conform Facebrands PRO. Şi multe alte mesaje pe profilurile participanţilor, probabil.

 

Cam aşa au stat lucrurile. Obiecţii/păreri/observaţii? 🙂