Am fugit ori de câte ori am putut de vorbitul în public, astfel încât nu credeam c-o să-mi văd prea curând numele scris pe un badge de speaker. Dar colegu’ Ionuţ m-a băgat la înaintare. Şi el se încadrează în categoria celor care au mai multă încredere în mine decât am eu. 🙂

Aşa că m-am prezentat azi la eTravel Conference, cu emoţii. (în comparaţie cu Răzvan Pascu & Alex Negrea, care  păreau atât de relaxaţi…) Până a venit momentul să vorbesc mi-a trecut şi mama emoţiilor, nu ştiam cum să-l fac pe Manafu să nu mă oprească, fiindcă abia începusem şi aveam cifre interesante de prezentat:

20130411_190923

De exemplu, ştiaţi că Paravion.ro – bilete de avion online a strâns, în timpul campaniei „Paravion te vrea Travel Reporter„, 4036 abonaţi la newsletter, în 35 de zile? Şi au avut o creştere de 17.797 fani noi, asta reprezentând 32,42% din numărul lor total de fani.? Cu doar 4 ad-uri, care au rulat separat mai puţin de 12 zile? (în martie faţă de februarie rata de engagement pe pagina lor de Facebook a fost cu 18,23% mai mare, conform Facebrands PRO.) Later edit: pentru campania asta dezvoltarea strategiei de comunicare de la conceptul creativ până la implementare a fost realizată de Spoon Media, proiect coordonat de Mihaela Ganea, Head of Digital.

În rest, m-am bucurat când, în panel fiind, Răzvan Pascu a vorbit de blogul Paravion şi l-a dat ca exemplu de „good practice”.

Mai mult, tot azi am aflat că blogul Paravion, pe care eu scriu din iulie 2012, a primit  “CORPORATE SILVER” în cadrul competiţiei ”Top Corporate Blogs 2013“. 

Acum pot să adorm liniştită! 🙂

PS: #Schiem a luat locul III la Bloggers relations!