În primul rând, trebuie să fii un forward thinker. Fiindcă Webstyler-ii  în general sunt forward thinkers. Apoi, Job Title-ul nu e clasicul “Social Media Specialist”, și nici “Social Media Guru”, ci cel de “Social Media Detective”. 🙂

Căutăm un coleg meticulos, analitic, team player, dispus să testeze tool-uri noi, pasionat de new technologies și nu în ultimul rând, prieten bun cu Excel-ul și cu cifrele.

E un job full time, dar entry level, 1-2 ani de experiență (monitorizare, mediafax, research) ar trebui să te ajute s-o convingi pe Cristina (HR-ul) că ești omul potrivit. Ca background credem noi că ASE-ul, științele politice, sociologia sau psihologia ar fi de folos.

Apoi, ar trebui să te pricepi la interpretat cifrele din google analytics, facebook insights (și celelalte tool-uri de monitorizare pe care le folosim), să nu te sperii de bazele de date, să ai înclinație către statistică și să faci și content editing. Asta presupune să scrii corect și fluent.

Pe scurt, căutăm omul-detectiv, care caută (și găsește) insight-uri valoroase. Vrem să-ți facă plăcere munca de monitorizare și raportare, să descoperi oportunități și să faci previziuni + real time marketing. Dacă nu te-ai speriat încă, trimite repede CV către forward.thinkers[at]webstyler.ro.

Bonus? O poză de ieri, de la Ziua Copilului. 🙂