Cum am devenit eu ajutor de poveste. Dar și cum puteți deveni voi.

Fiecare poveste vorbește despre situații în care binele învinge întotdeauna răul și prietenii adevărați apar de fiecare dată când este nevoie de ei.

Eroul trece prin multe probe care îi dovedesc îndemânarea și curajul, însă ce s-ar face fără ajutoarele de poveste, care apar întotdeauna la locul și momentul potrivit? Fie că este vorba despre șoricei, broscuțe, iepuri sau bufnițe, ajutoarele de poveste își oferă ajutorul necondiționat.

Ikea - campania jucarii de Craciun

În jurul nostru sunt o mulțime de astfel de povești. Pentru copiii vulnerabili, ajutoarele de poveste nu apar însă la fiecare pas. Ei au nevoie de sprijinul oamenilor adevărați pentru a învinge toate obstacolele care le apar în cale.

Anul acesta, ne putem transforma în ajutoare de poveste în campania Jucăriilor de Pluș și, astfel, să ajutăm copiii din România și din întreaga lume să aibă acces la educație.

Campania Jucăriilor de Pluș este rezultatul unui parteneriat între IKEA Foundation, UNICEF și Salvați Copiii, lansat în urmă cu 12 ani, care își propune să contribuie la educația copiilor fără posibilități din întreaga lume. Mecanismul campaniei este simplu: pentru fiecare jucărie de pluș sau carte de povești pentru copii cumpărată din magazinul IKEA în perioada 9 noiembrie 2014 – 3 ianuarie 2015, IKEA Foundation donează 1 euro pentru educația copiilor. 

Dacă ajungeți prin IKEA în perioada următoare, vă puteți implica și în inițiativa „Donează de două ori”. În zona caselor de marcat sunt poziționate cutii de colectare, în care puteți dona jucăriile sau cărțile pentru copii tocmai cumpărate. Acestea vor fi donate către Salvați Copiii România, care le va direcționa către grădinițele în care învață copii fără posibilități.

Să vă zic de ce e una dintre campaniile mele preferate:

  • fiindcă e un efort colectiv, nu-l facem doar noi, și nu-l face nici brandul IKEA singur; până în prezent, IKEA Foundation a donat, în cadrul Campaniei Jucăriilor de Pluș, 67 milioane de euro, de care au beneficiat peste 11 milioane de copii din 46 de țări.
  • jucăriile sunt foarte vesele, haioase, bune de îmbrăţişat, le-aș cumpăra oricum. 🙂 Și se spală la mașina de spălat.
  • dacă sunteți părinți, încă un cadou pentru copiii voștri nu strică niciodată; dacă nu sunteți părinți, aveți opțiunea de a dona jucăria.

O consider o campanie inteligentă, de bun simț și de folos oamenilor. D-aia scriu de ea de vreo 4 ani încoace, constant.



One Response to “Cum am devenit eu ajutor de poveste. Dar și cum puteți deveni voi.”

  1. klador says:

    In primul rand felicitari ca esti printre putinele care se mai gandeste si la stfel de lucruri si care face si ceva in acest sens.In al doilea rand sunt client ikea si chiar daca nu sunt parinte voi dona mai multe jucarii in sprijinul campaniei,intotdeauna mi-a facut o deosebita placere sa sustin campanii de genul.Bravo!

Leave a Reply

css.php