Early-bird la GPeC Summit

Pe 26-27-28 Mai 2014 va avea loc evenimentul de comert electronic GPeC Summit care reuneste unii dintre cei mai buni speakeri din toate colturile lumii, orintre care:

Subiectele propuse in discutie in cadrul GPeC Summit vizeaza toate aspectele importante ale unei afaceri online: Optimizarea conversiilor; Web Analytics; SEO & SEM; Personalization; Usability; Social Media; Logistica & Curierat; Team Management; Loializarea clientilor; A/B testing; E-mail marketing; Diferentiere & USP.

Biletele pentru GPeC Summit au fost puse in vanzare, existand si o oferta early-bird, valabila pana pe 9 Mai 2014, potrivit careia un bilet valabil pentru toate cele 3 zile costa doar 127 euro (TVA inclus). (cu 30 de euro mai putin decat daca il cumpari mai tarziu)

Este bine sa stii

  • Magazinele online care se inscriu in competitia GPeC 2014 pana pe 9 Mai (inclusiv) beneficiaza de gratuitate  pentru participarea la GPeC Summit, in limita a 2 persoane / magazin; Asadar, daca intentionezi sa-ti inscrii magazinul in competitia GPeC 2014, poti profita de oferta asta.

Pentru a fi acceptate in competitie, toate magazinele online trebuie sa intruneasca integral criteriile de preselectie care presupun respectarea legislatiei europene in domeniu si a bunelor practici in comertul electronic, precum: publicarea tuturor informatiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor in 14 zile calendaristice/10 zile lucratoare; existenta unei proceduri de conciliere interna in cazul clientilor nemultumiti; informarea corecta a clientilor cu privire la pretul final al produselor, modalitatile de plata acceptate, modalitatile de livrare, conditiile de garantie si service etc.

Odata admise in Competitia GPeC 2014, magazinele online vor fi evaluate de peste 20 de specialisti, conform setului de criterii de jurizare care numara peste 90 de elemente esentiale pentru orice afacere online. In plus fata de editiile precedente, organizatorii au adaugat criterii de jurizare in functie de tipul produselor/serviciilor comercializate de magazine.

Taxa de participare in competitia GPeC 2014 este de 250 euro, dar magazinele inscrise castiga servicii de ~ 3000 euro: Marca de Incredere TRUSTED, acces la ambele rapoarte de jurizare, acces la tool-urile de optimizare a conversiilor si A/B testing Marketizator si Vibetrace + consultanta avizata de la membrii juriului in cadrul Intalnirilor Consultative GPeC.

That’s all folks. De retinut:

  • Inscrierea magazinelor in competitie se face completand formularul de pe website-ul GPeC.ro pana pe 23 Mai 2014, ora 23:59 (ora Romaniei).
  • Inscrieri la  GPeC Summit se fac pana pe 21 mai, dar early-bird-ul tine doar pana pe 9 mai.

(foto: shutterstock)



Leave a Reply

css.php