KLM mai face un pas în față în Social Media

KLM oferă de ceva timp asistență 24 de ore, 7 zile din 7, în 10 limbi straine, pe Twitter și Facebook, urmând ca acest serviciu să se extindă și să includă și Google+.

Cei 130 de agenți Social Media KLM (!) răspund la aproximativ 35 000 de întrebări pe Facebook și Twitter în fiecare săptămână! Deci nu e de mirare că numărul de fani ai paginii de Facebook KLM depășește 5 milioane, făcând astfel din KLM compania aeriană cu cei mai multi fani din lume. De asemenea, KLM are și un serviciu prin care afișează timpul de răspuns pe Facebook, KLM.com și pe Twitter, iar timpul de răspuns la solicitări este de maxim o oră.

Iar săptămâna asta KLM a introdus un sistem ce permite pasagerilor să efectueze plăți prin intermediul Facebook și Twitter. Ne putem rezerva sau schimba biletul, rezerva locul în avion sau opta pentru bagaj suplimentar, plătind pentru toate acestea prin rețelele sociale menționate.

Cum funcționează?

KLM, prin pagina sa de Facebook globală, trimite un link clientului printr-un mesaj privat pe Facebook sau Twitter. Apoi, acesta își poate alege metoda de plată pentru a completa tranzacția. Agentul Social Media KLM responsabil primește un mesaj prin care este informat că plata a fost efectuata, iar clientul primește o confirmare a plății. De testat. 🙂



Leave a Reply

css.php