Back to school. IAA School.

16 ianuarie 2015 – ziua în care am devenit iar studentă. Pe principiul never stop learning, în următoarele 4 luni de zile voi urma cursurile Modulului Digital Marketing & Communicationsingurul mini-MBA de strategie în mediul digital – la Școala IAA. Acesta se adresează mid managerilor și seniorilor din agenții și companii (account manageri, senior account manageri, account directori, brand manageri, senior brand manageri și strategic planneri) care doresc să învețe cum să intregreze în mod strategic digitalul în planurile de marketing și comunicare.

Pe parcursul celor 18 zile de curs, vom învăța să analizăm contextul digital, să înțelegem și să definim rolul digitalului în strategia de marketing și comunicare, să ne setăm obiectivele, să elaborăm o strategie de digital, un brief de digital, să înțelegem aspectele legate de execuția și implementarea strategiei și să evaluăm și optimizăm rezultatele. Buuuun.

La un moment dat la primul curs de azi profu’ (Andrei Lascut) ne-a rugat să-i dăm fiecare exemple de branduri digitale care aduc plus-valoare în viața noastră, cărora am vrea să le mulțumim pe bune și pentru serviciile cărora am plăti. Iată câteva dintre răspunsurile mele & ale colegilor, într-o ordine aleatorie:

  • coursera.org
  • Google.com
  • Booking.com
  • markmanson.net (de la care că recomand și eu un articol citit ieri, despre cea mai importantă întrebare pe care ar trebui să ne-o adresăm în legătură cu viața noastră)
  • Carli Bybel
  • DYI section from buzzfeed.com
  • Shazam
  • Poema
  • Andreea Raicu
  • Suunto clock
  • Strava
  • Casa Jurnalistului
  • Aplicația Waze
  • Wikipedia
  • Dexonline.ro
  • Whatsapp
  • Star taxi

Despre Școala IAA probabil că o să mai scriu, oricum. Dar voi, fără ce brand (digital) n-ați putea trăi? 🙂



Leave a Reply

css.php