CompetițIAA 2015

Dacă ești student/masterand la Marketing şi Comunicare (și alte domenii conexe) și vrei să te faci remarcat printre oamenii din Marcomm, iată ce poți face:

  1. Adună-ți oastea de doi, trei sau patru prieteni (nu mai mult de cinci soldați pot fi într-o echipă)
  2. Înarmează-te cu pixuri, creioane și inspirație și descarcă formularul!
  3. Completează formularul și convinge-ne că echipa ta merită să caștige CompetitIAA
  4. Trimite-l până pe data de 31.10.2015, ora 23:59 pe adresa inscrieri@competitiaa.ro

Mai departe așteaptă sunetul de trompete ce va anunța cele 18 de echipe finaliste. În perioada următoare te vei duela cu unul dintre cele trei mari briefuri, iar pe 23 noiembrie vom afla cine va ieși câștigător din această luptă.

Pe locuri, fii gata, la arme!

competitiaa_poster_final

E al cincilea an în care se organizează CompetițIAA, acest concurs în care studenții primesc un brief din partea unor clienți reali (în cazul de față BCR, HTC, LA Fantana), și au de simulat un pitch. La final, cele 3 echipe câștigătoare primesc câte 500 de euro, internshipuri și în plus vor avea acces la diverse training-uri și workshop-uri. Și, din câte am citit eu în regulament, se pare că va exista și un pitch „Bonus”, deci în total sunt 4 premii a câte 500 de euro/echipă.

Mi se pare drăguț că, deși niște sponsori dau bani pe niște idei care pot fi bune sau mai puțin bune, studenții au șansa să-și aleagă brand-ul pe care vor să lucreze (dintre cele 3), motivând alegerea. Sincer, mi-ar plăcea să citesc motivațiile astea venind din partea unor studenți pasionați de publicitate, să văd ce și cum gândesc la început de drum.

Orișicum, succes!



Leave a Reply

css.php