Concertul lui Robbie Williams în social media

Știu, vi s-a invadat și vouă newsfeed-ul de selfie-uri de la concert, de frânturi video, de cronici, de păreri pro Robbie și contra organizatorilor. După ce m-am îmbătat cu apă rece, la propriu, m-am uitat un pic să văd și eu reacțiile din social media, dincolo de bloggerii care-mi sunt prieteni. Câteva păreri:

1. Felicitări, URSUS, ați reacționat destul de repede și destul de bine, cred eu, publicând acest mesaj pe pagina voastră de Facebook sâmbătă noaptea (la 10:01 pm, mai exact), practic în mai puțin de 24 de ore de la încheierea concertului:

În cadrul spectacolului de excepţie din 17 iulie, Robbie Williams a adunat peste 65.000 de spectatori, marcând astfel unul dintre cele mai mari evenimente muzicale susţinute în ultimii ani în România.
Însă numărul foarte mare de spectatori a generat probleme logistice deosebite organizatorilor.

În acest context, ca sponsor şi furnizor de bere al acestui eveniment, ţinem să ne cerem scuze faţă de toţi cei care nu au reușit să îşi cumpere bere sau care au petrecut foarte mult timp aşteptând la coadă.
Reprezentanţii URSUS au făcut tot posibilul pentru a asigura o bună desfăşurare a activităţii în limitele impuse de organizator. Numărul şi amplasarea punctelor de servire, cât şi modalitatea de plată au fost stabilite de către organizatorul evenimentului, nu de brandul URSUS.

Cu toate eforturile noastre, este clar însă că o mare parte din cei prezenţi la concert au avut parte de o experienţă neplăcută legată de brandul URSUS. Din acest motiv, am decis să le oferim tuturor celor care au fost din orice motiv nemultumiţi de experienţa de organizare a concertului, un bax de URSUS Premium cadou (6 doze de 0,5L).

Cum poţi intra în posesia cadoului:
– Trimite-ne pe adresa info@momente.cool dovada participării la concertul Robbie Williams din Bucureşti (poză alături de biletul de acces sau poză de la locul evenimentului);
– Vei fi contactat în termen de 5 zile lucrătoare pentru furnizarea datelor de livrare;
– Cadoul va fi expediat în termen de 30 de zile de la confirmarea datelor personale;
– Pentru că apreciem feedback-ul tuturor, ne poţi trimite, în acelaşi e-mail, sugestii pentru îmbunătăţirea experienţei la astfel de evenimente.

Cu ajutorul sugestiilor şi sesizărilor primite, URSUS îşi va revizui standardele legate de participarea la astfel de evenimente. Astfel, sperăm să evităm neplăcerile clienţilor noştri în viitor.
Vă mulţumim că aţi luat parte la cel mai mare concert al anului alături de URSUS!

Word-of-mouth-ul pozitiv sigur va cântări mai mult decât costul de producție a berilor pe care le veți oferi cadou în perioada următoare.

2. Huo, D&D East Entertainment, pentru faptul că pur și simplu nu dați doi bani. Dar nici nu valorați doi bani.

D&D East Entertainment a anulat evenimentul

3. Mă întreb cine sunt cei 96 de indivizi care au dat like paginii D&D East Entertainment în zilele de după concert. Mă așteptam să văd scăderi bruște în numărul de like-uri. (mă îndoiesc sincer că sunt toți social media manageri interesați de crisis management)

D&D East Entertainment pe Facebook

4. Din punctul meu de vedere, felicitări celor care au publicat review-uri negative pe pagina de Facebook D&D East Entertainment, mai ales după ce respectivii au decis să șteargă pur și simplu pagina evenimentului la care dăduseră attending câteva mii de oameni.

review-uri D&D East Entertainment

Momentan au un total de 396 review-uri negative. Prea puține, sunt sigură că putem mai mult. În cât timp vor ajunge oare la nota 1?

396 review-uri negative D&D East Entertainment

5. Cel mai mișto real-time marketing s-ar fi putut face la concert, în timpul concertului, când deja toată lumea știa situația jenantă creată acolo. Cum ar fi fost ca cei de la Coca Cola  să împartă pur și simplu pahare cu apă Dorna sutelor, miilor de oameni însetați și deshidratați?

Later edit:

6. Duminică seara, la ora 21.14, D&D East Entertainment a publicat o scrisoare deschisă către publicul prezent la evenimentul anului:

Vom incepe prin a multumi tuturor persoanelor care au participat la unul dintre cele mai exceptionale concerte din Romania!

Legat de acest eveniment, dorim sa mentionam urmatoarele:

Am dorit sa acordam cat mai multor persoane oportunitatea de a-l vedea si asculta live pe Robbie Williams si sa le oferim o experienta de neuitat!

Cu 3 zile inaintea acestui eveniment, ne-am aflat intr-o situatie fara precedent pentru noi: firma de public catering, care organiza vanzarea la eveniment, ne-a informat, printr-un email, ca doreste sa se retraga din contractul agreat si semnat!

Starea de alerta provocata de neprofesionalismul si iresponsabilitatea acestor oameni fata de cei 64.000 de participanti la eveniment a afectat intr-o extrem de mare masura buna organizare a acestuia, incat se punea problema anularii concertului.

Trebuia, urgent, sa gasim o solutie de inlocuire a vendorului!

Singurii au inteles importanta situatiei si care au raspuns apelului nostru au fost reprezentantii firmei de catering de la Fire, care au facut tot posibilul ne sprijine si sa sustina vanzarea si aprovizionarea publicului la eveniment cu personalul si logistica existente pe piata in acel moment, punandu-si in joc reputatia.

Prin aceasta scrisoare dorim sa va multumim pentru intelegere si vom depune toate diligentele ca firma, care a fost partenerul nostru initial de public catering, sa-si inceteze activitatea si sa nu mai aiba posibilitatea de a pune nici un organizator in aceeasi situatie ca a noastra.

De asemenea, dorim sa le multumim celor de la Fire – public catering, pentru tot efortul depus, astfel incat sa ajunga catre public necesarul de bautura si mancare.

Se vor putea rambursa banii ramasi pe cardurile de eveniment ale participantilor din 3 locatii din Bucuresti ale Bancii Transilvania, si anume:

1. Sucursala Alba Iulia(Piata Alba Iulia nr. 2)
2. Sucursala Militari (Bd. Iuliu Maniu nr. 22)
3. Sucursala Obor (Mihai Bravu nr. 10)

[10: 11pm]: Am adaugat inca o locatie de unde se pot rambursa banii ramasi pe carduri, in Cluj:

Agentia Matei Corvin, Cluj-Napoca, Pta Unirii, nr 22

In cele patru locatii rambursarea sumelor ramase se va realiza imediat, intr-o operatiune care dureaza cateva secunde.

Pentru posesorii de carduri care nu au posibilitatea de a ajunge in cele patru locatii, rambursarea poate avea loc si in orice unitate BT din tara, prin predarea cardului, impreuna cu unele date personale care sa permita efectuarea viramentului (nume si numar de cont).

Si-acum, intrebarea pregnanta e: care-i firma de catering la care se face referire?

Alte păreri, observații?



One Response to “Concertul lui Robbie Williams în social media”

  1. Florentin says:

    Chestia asta cu hidratarea le-a cam pus bete in roate celor de la Ursus dar si organizatorilor.. ma rog, ei deja si-au scos banii pe bilete, concertul e gata, dar la alte viitoare evenimente pe care le vor organiza, cel mai probabil se va tine cont de aceste aspecte.

Leave a Reply

css.php