“Parcă ai mai slăbit”

În vacanța de iarnă și în primele zile din 2015 m-am tot întâlnit cu prieteni vechi & rude pe care nu le mai văzusem de ceva vreme. Iar prima lor replică, în general, suna cam așa: “parcă ai mai slăbit” sau direct “Ai slăbit?”. Moment în care eu le zâmbeam complice.

“Da, am slăbit făcând sport, de 3 ori pe săptămână. Body Upgrade.”

Iar Body UPgrade nu e doar o expresie, e chiar numele unui concept dezvoltat de Robert Dinescu, bazat pe principiile High Intensity Training, fiind inspirat de TABATA, MMA și de antrenamentul unităților militare de elită. Sună al dracului de complicat, știu, dar hai să vedem pe rând despre ce-i vorba.

În primul rând, cine e Robert? 

Robert Dinescu a fost mai mulți ani la rând antrenor personal al vedetelor din capitală, și antrenor la WordClass. Google him și-o să găsiți diverse știri prin presă. Anul trecut a luat calea antreprenoriatului și și-a deschis propria sală, concepând acest program intensiv de antrenamente. Și arată cam așa. 🙂

BodyUPgrade

 

Ce este Body UPgrade? 

Este un antrenament de grup (femei+bărbați, deopotrivă), complex, intens și eficient, dacă mă întrebați pe mine. Se bazează pe exerciții în care folosești cu preponderență greutatea propriului corp și care antrenează simultan cele 2 extreme: aerobă și anaerobă. Iar acest lucru nu poate conduce decât la arderea grăsimilor, tonifiere și definire musculară, la o rezistență mai mare la efort și un echilibru mai bun.

E gândit ca un #60dayschallenge, cu o frecvență a antrenamentelor de 3 ori pe saptămână. Iar un antrenament durează nici mai mult nici mai puțin de 60 minute.

Prețul unei ediții este de 250 euro, dar beneficiezi de 25% reducere dacă achiţi în avans 2 ediţii BodyUPgrade. Ajungi astfel să plătești 100 euro/lună, timp de 4 luni, cu condiția să-i plătești în avans.

Body UPgrade #60dayschallenge

 

Când și unde se desfășoară Body UPgrade? 

Sala este pe Strada Dragoslavele nr. 2, foarte aproape de Piața Victoriei (București). Există parcare păzită în lateralul clădirii și pe strada Buzești, cu acces direct. Antrenamentele se desfășoară momentan astfel:

– luni, miercuri și vineri: de la ora 18.00 și de la ora 19.30
– marți și joi: de la ora 19.00.

 

Cum sunt antrenamentele? 

Nu e cazul să te intrebi dacă ai pregatirea fizică necesară pentru a participa la un astfel de antrenament. Robert îți va spune mereu să lucrezi în ritmul tău propriu, însă cu siguranță nu te va lasa să te culci pe o ureche. Este într-adevar mai ușor dacă ai o minimă pregătire fizică, însă chiar dacă nu ai, vei observa că de la o oră la alta rezistența ta va crește și vei putea face mai multe repetări din fiecare exercițiu. Deci e doar o chestiune de timp și ambiție.

Ce-mi place mie cel mai mult e diversitatea antrenamentelor. Din septembrie și până acum nu cred c-au fost 2 antrenamente la fel. Și nu știi niciodată ce te-așteaptă. 🙂 Doar exercițiile de stretching de la final sunt mereu aceleași.

 

Cum arată sala? 

Modernă, colorată, micuță, echipată corespunzător și cu tot felul de mesaje încurajatoare. Curată.

BodyUPgrade_09

BodyUPgrade_07

BodyUPgrade_03

BodyUPgrade_10

10614316_10152575379968153_7972286860897075925_n

Ce-am învățat eu, prin prisma acestui antrenament? 

– toată viața mea am făcut genuflexiunile și fandările incorect.

– nu este suficient să fac doar abdomene, pentru un abdomen plat. Când combin exercițiile și depun efort intens, ard din grasime de peste tot, nu doar din zona abdominală.

– dacă vreau să rezist unui astfel de antrenament, după 8+ ore de lucru, trebuie să dorm corespunzător.

– chiar dacă la saună și alte sporturi nu prea transpir, după 60 de minute de #bodyupgrade tricoul arată de parcă ar fi fost spălat la programul de lână, fără centrifugare.

– încălțămintea e foarte importantă. Tenișii sau adidașii cu talpa subțire nu-s buni.

În plus, pentru mine (momentan) Body UPgrade este singurul mod prin care mă pot detașa complet de tot și de toate. Este singura oră din zi când reușesc să mă concentrez asupra mea.

 

Și-acum, câteva concluzii:

Deși inițial nu-mi propusesem să slăbesc (voiam doar tonifiere și rezistență, să mă pregătesc pentru o vară activă), am slăbit vreo 4 kg și se văd cu ochiul liber. Fără să țin vreo dietă (ba din contră, colegii de birou știu cât de pofticioasă sunt). După primele 2 luni, indicele de grăsime corporală scăzuse de la 28.9 la 26.3, iar masa mea musculară crescuse de la 28.6 la 30.6. După aproape o lună de pauză (decembrie-ianuarie), am mai pierdut puțin din masa musculară, dar indicele de grăsime corporală a rămas tot pe acolo (26.4). N-am putut să mă opresc după #60dayschallenge, am vrut să profit de iarnă și frigul de afară ca să devin și mai fit. Dar am renunțat la multe alte activități din timpul săptămânii ca să mă dedic sportului, iar la antrenamente am încercat de fiecare dată să fiu și fizic și psihic prezentă.

În plus, încrederea pe care mi-o dă sportul se transferă și-n viața de zi cu zi.

 

PS: nu cred în diete și rețete cu “10 pași simpli”, dar cred în sport și o alimentație sănătoasă, echilibrată. Habar n-am dacă urmând acest program o să slăbiți și voi, dar cred că merită să încercați. Măcar de celulită, și tot o să scăpați. 🙂

Bonus: 

BodyUPgrade_06



3 Responses to ““Parcă ai mai slăbit””

  1. andreeam says:

    super:) si eu sunt tentata..acum sunt convinsa

  2. Sorin says:

    atentie amatoarelor care incearca prin ceaiuri si mai stiu eu ce .. fara sport nicio sansa 🙂

Leave a Reply

css.php