UTOK a lansat azi primele două modele din gama telefoanelor rugged și le-a denumit „Dorel” și „Explorer”. Citez din comunicatul de presă:

UTOK Dorel este destinat celor ce experimenteaza in fiecare zi conditii provocatoare, in timp ce UTOK Explorer se adreseaza celor cu simtul aventurii, dornici sa cunoasca fiecare colt al naturii. Cu ajutorul invelisului cauciucat, certificat IP67 ce le face rezistente la praf si scufundarea in apa timp de 30 de minute, UTOK Dorel si Explorer sunt perfecte pentru utilizarea in conditii extreme.

utok_dorel_7

Vali zice că-i „un telefon cu nume interesant”, Corina scrie că-i cel mai tare nume de produs, Victor spune că-i „un nume care face cât trei campanii de promovare”, iar Răzvan nu-i de acord, lui nu i se pare în regulă că cineva (brandul UTOK) culege acum roadele altcuiva (agenția NextCap care a creionat personajul Dorel din spoturile Unirea). Dan pune verdictul: nume neinspirat.

Să fiu sinceră, nici mie nu-mi place prea mult numele ăsta. Dar din alte motive. Din aceleași motive pentru care n-am fost niciodată de acord cu Dorel, de fapt. Fiindcă mi-ar plăcea ca publicitatea să educe, să promoveze valori, nu să bată palma cu „dorei”. În plus, „UTOK” și „Dorel” alăturate-s cam ca nuca în perete. But maybe it’s just me. Voi ce ziceți?

PS: Dacă vă întrebați ce-i cu bannerul UTOK din sidebar-ul blogului meu, povestea pe lung e aici. Pe scurt: mai mulţi bloggeri au donat spaţiu de publicitate pe blogurile lor, pentru o campanie ad-hoc. La schimb, copiii de la Oncologie Pediatrică Fundeni au primit de Crăciun în dar 30 de tablete UTOK. Deci nu-s hater. 🙂