GPeC reuneşte, de 11 ani, elita comunităţii de e-commerce: magazine online, procesatori de plăți, bănci, dezvoltatori de tool-uri e-commerce, furnizori de soluţii şi servicii de comerţ electronic, companii de curierat, agenţii digitale, comparatoare de preţuri, reţele de marketing afiliat etc.

Dacă vreți să știți tot ce mișcă în e-commerce, s-ar putea să vă intereseze: începând de astăzi și până în noiembrie urmează 8 luni de evenimente e-commerce premium.

GPeC 2016 va debuta cu evenimentul GPeC Summit 25-26-27 Mai, 3 zile intensive de conferință și workshop-uri, în cadrul cărora invitații și trainerii sunt unii dintre cei mai mari specialiști români și internaționali din domeniile comerțului electronic și digital marketing-ului.

Pe scena GPeC Summit vor urca nu mai puțin de 8 speakeri internaționali – toți experți practicieni, recunoscuți la nivel global drept adevărate autorități în E-Commerce și Digital Marketing:

Alături de speakerii internaționali vor urca pe scena GPeC Summit cei mai buni specialiști autohtoni, iar cele 3 zile de eveniment vor fi “un adevărat festin de E-Commerce Premium”, potrivit organizatorilor:

Ziua 1, 25 Mai 2016 – Conferința GPeC & GPeC E-Commerce Expo

  • 1 zi de Conferință Premium, plină de keynote-uri și panel-uri de dezbatere cu speakeri WOW, internaționali și români;
  • Subiecte de maxim interes: Optimizarea Conversiilor & Usability, Marketing Online, Split Testing, Targetare Comportamentală & Personalizare, SEO, SEM, Web Analytics, E-Commerce Tools, Logistică & Curierat, Studii de Caz;
  • Cifre, statistici și tendințe de evoluție despre comerțul online românesc și european / market insights;
  • GPeC E-Commerce Expo: magazinele online se întâlnesc și discută cu principalii furnizori de soluții și servicii de comerț electronic din România;
  • GPeC E-Commerce Party: dezlănțuim networking-ul în super muzică și super petrecere!

Ziua 2 si Ziua 3, 26 & 27 Mai 2016 – Workshopurile GPeC

  • 2 zile de Workshopuri, adică 18 ore de conținut aplicabil imediat;
  • Subiecte de maxim interes dezbătute în cadrul workshopurilor, de neratat pentru orice magazin online;
  • Workshopuri susținute de cei mai buni traineri internaționali și români –  Alex Langshur (Co-Fondator si Senior Partner al Cardinal Path), Karl Gilis (Co-Fondatorul companiei belgiene AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist ConversionXL) si Chris Hague (Communication & Marketing Manager ZoomSphere) sunt doar primii 4 traineri anunțați

Biletele pentru GPeC Summit au fost puse în vânzare, existând și o Ofertă Early-Bird, valabilă până pe 15 Mai 2016, inclusiv, potrivit căreia un bilet pentru toate cele 3 zile de eveniment costă doar 147 euro (TVA inclus).

Apoi, până pe 31 Mai 2016, magazinele online care vor să își evalueze website-urile și prezența online, se pot înscrie în Competiția GPeC. Peste 20 de experți în e-commerce vor analiza website-urile magazinelor ținând cont de 125 de aspecte esențiale pentru orice business online, aspecte care vizează: Usability, Customer Experience, Design, Funcționalități, Social Media, Mobile, SEO, Securitate, Aspecte Juridice și Profesionalismul și Calitatea Serviciilor magazinelor.

După cum vă spuneam la început, pe lângă lansarea înscrierilor în Competiția Magazinelor Online și GPeC Summit din 25-26-27 Mai 2016, urmează 8 luni de evenimente care vor aduce conținut premium și consultanță avizată de la unii dintre cei mai buni specialiști români și internaționali: Întâlnirile Consultative GPeC; Școala de Vară de E-Commerce GPeC; GPeC Summit (ediția de toamnă – Noiembrie 2016) și Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic Romanesc, Gala Premiilor eCommerce (Noiembrie 2016).

Informații detaliate despre toate acțiunile GPeC regăsiți pe website-ul evenimentului – www.GPeC.ro. Blogul meu e și în acest an partener media, așa că o să vă mai povestestesc despre cele ce urmează.

Oare cum va arăta la finalul anului bilanțul pieței românești de comerț electronic?