Ultimele 2 zile de Early Bird la GPeC SUMMIT 14-15 Noiembrie

Ne apropiem cu pași rapizi de GPeC SUMMIT 14-15 Noiembrie.

Iar cei din echipa GPeC zic că anul acesta au, probabil, cel mai bun line-up de speakeri din toți cei 12 ani de evenimente GPeC: 

1. Unii dintre cei mai apreciați experți în E-Commerce și Marketing Online la nivel internațional: 

  • Neil Patel (Co-fondator Crazy Egg, Hello Bar și Kiss Metrics) – va dezvălui audienței 7 secrete pentru dublarea ratei de conversie în e-commerce
  • Oli Gardner (Co-fondator Unbounce) – despre perfecționarea experiențelor de digital marketing oferite utilizatorilor
  • Sam Mallikarjunan (Executive Strategist HubSpot) – despre cum să vinzi mai bine decât Amazon
  • Amy Harrison (Fondator Write With Influence) – cum să scrii descrierea produselor și serviciilor pentru a te diferenția față de competiție și pentru a vinde mai mult
  • Cyrus Shepard (Owner Fazillion Media)

2. Li se alătură reprezentanții principalelor asociații și companiilor de profil din întreaga Europă, într-un panel de dezbatere: 

  • Jorij Abraham (E-Commerce Foundation)
  • Justyna Skorupska (E-Commerce Poland)
  •  Simona Kijonkova (Packeta Group Cehia)
  • Stephan Grad (A-Commerce Austria)
  • Zoltan Ormos (E-Commerce Hungary)
  • Florinel Chiș (ARMO România)

3. Plus principalii jucători din e-commerce și speakerii români excepționali, cu o vastă experiență în domeniu, care vor susține prezentări despre creșterea vânzărilor online, greșelile care ar trebui evitate de către comercianți, situația la zi a pieței, problemele de logistică și curierat, strategiile de marketing care întorc rezultate, tendințele și predicțiile pentru 2018 și viitorul apropiat.  

  • Felix Pătrășcanu (FAN Courier)
  • Iulian Stanciu (eMAG)
  • Lucian Aldescu (DPD România)
  • Antonio Eram (mobilPay)
  • Bianca Grip (GripADs)
  • Alexandru Lăpușan (Zitec)
  • Lucia Ciucă (Quantum Data Science, The Group)
  • Doina Vîlceanu (ContentSpeed)
  • Marian Șeitan (Mediapost Hit Mail)
  • Bogdan Colceriu (Frisbo)
  • Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile)
  • Eugen Potlog (UXStudio)
  • Cristian Ignat (Canopy)
  • Mihai Vînătoru (DWF)
  • Bogdan Manolea (APTI & Trusted.ro)
  • Andrei Georgescu (White Image)
  • Horia Neagu (Digital Marketing Consultant)

Acestea fiind zise, mai sunt doar 2 zile în care vă puteți achiziționa biletul la prețul de 109 euro + TVA în loc de 149 euro + TVA, cât va deveni începând cu 1 noiembrie.

Iar dacă ați ajuns până aici, meritați să aflați că există și-un concurs: am de oferit o invitație valabilă în ambele zile de GPeC SUMMIT! Tot ce trebuie să faceți e să-mi spuneți în comentarii ce apreciați cel mai mult la un magazin online.

Aștept comentariile voastre până miercuri, 1 noiembrie, ora 19.00. Extragerea câștigătorului o voi face cu ajutorul random.org Succces!

Ne vedem acolo, da?



6 Responses to “Ultimele 2 zile de Early Bird la GPeC SUMMIT 14-15 Noiembrie”

  1. Alyna says:

    Atunci cand iau o decizie sa cumpar ceva de pe un magazin online iau in considerare mai multi factori:
    – prezentarea produsului (daca are o descriere detaliata, mai multe imagini, detalii care sa ma faca sa aleg acel produs si sa am siguranta ca e potrivit nevoilor mele
    – conditiile de plata (uneori am cardul la indemana si pot plati rapid, alteori e mai bine sa fac o plata ramburs; e important sa am mai multe optiuni din care sa aleg)
    – termenul de livrare (aici e usor de spus ca vreau sa imi ajunga produsele cat mai repede)
    – costul de livrare (din punctul acesta de vedere m-am obisnuit prost cu cartile. Sunt site-uri care ofera livrare gratuita oriunde in lume si la pret competitiv sau mai bun decat Amazon. Mi se pare super ca fac asta si mi-as dori sa vad asta si la magazinele locale. 🙂

    Ar fi mai multe, dar acestea sunt cele mai importante.

  2. Gabriela Toma says:

    Buna!
    Pentru mine, cand fac cumparaturi online este foarte importanta interfata magazinului – vreau sa pot naviga cat mai repede si mai usor prin categoriile de produse si sa pot gasi foarte repede informatiile care ma intereseaza (despre livrare, oferte promotionale, etc). La fel, un mare plus il reprezinta optiunea de a face review-uri produselor si de a putea citi review-urile altor clienti. Si un alt element important ar fi listarea a cat mai multor detalii despre produs (pentru cosmetice – ingrediente, daca sunt testate pe animale, etc; pentru haine – compozitia,detalii intretinere,etc; pentru carti – scurta prezentare, tip coperta, nr. pagini,etc.) s.a.m.d).

  3. Simona says:

    Buna Elena si multumim pentru concurs 🙂
    Personal consider importanta si apreciez descrierea detaliata a produsului (de la tipul de material la ce dimensiuni are modelul, in cazul hainelor); ma ajuta sa inteleg cum & cat se potriveste produsul pentru mine.
    Livrarea rapida sau macar un tracking al acesteia este tot un plus.
    Zi cu soare!

  4. Alexandra says:

    Faptul că nu mai trebuie să mă deplasez fizic până la magazin şi astfel am mai mult timp pentru altceva.

  5. Alyna, Gabriela Toma, Simona, Alexandra, multumesc pentru comentarii.
    Numarul norocos ales de random.org a fost 2. Asadar, Gabriela Toma, sigur ne vedem la GPeC SUMMIT! 🙂

  6. Cititor cod bare says:

    mi-a placut panelul lui Neil Patel insa parca un pic dezamagitor sau mi-am setat eu asteptarile foarte sus.

Leave a Reply

css.php