Vrei să participi la cel mai mare eveniment de promovare turistică a Bucureștiului?

Experience Bucharest, cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului, dă startul înscrierilor la evenimentul care va avea loc în București în perioada 12-16 mai 2017.

Iar invitația se adresează creatorilor de conținut de travel, bloggerilor, Instagramerilor, vloggerilor naționali și internaționali, jurnaliștilor de travel, persoanelor publice pasionate de călătorii etc. Criteriile de înscriere pentru participanții Experience Bucharest sunt: o audiență cât mai diversă, un minimum de 10.000 de followeri, cititori, subscriberi pe unul din canalele de social media: blog, Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, participarea la alte proiecte asemănătoare.

Cei care doresc să se înscrie pot accesa formularul care se regăsește pe website-ul proiectului www.experience-bucharest.com, la secțiunea Join us. 

Proiectul este o inițiativă independentă la care se poate alătura orice autoritate publică sau persoană independentă care își dorește implicarea în promovarea Bucureștiului.

”Vom oferi peste 40 de experiențe și activități în cadrul Experience Bucharest și ne bucurăm atunci când găsim deschidere din partea celor care vor beneficia direct de rezultatul final al acestui proiect important: companiile aeriene, hotelurile, restaurantele, cafenelele, organizatori de tururi care își desfășoară activitatea în București. Partenerii noștri oferă gratuit cazare, locații pentru evenimente, vor asigura mesele și transportul invitaților; practic, Experience Bucharest este despre o implicare comună, voluntară prin care dorim să arătăm că Bucureștiul, România, au multe de oferit”, spune Tudor Maxim, inițiatorul și fondatorul Experience Bucharest.

Cei peste 200 de participanți la Experience Bucharest vor avea parte de zeci de tururi și experiențe de turism alternativ, petreceri de socializare și multe alte experiențe unice. Proiectul va fi deschis de o conferință despre cele mai bune practici de marketing în turism, un eveniment la care vor participa peste 400 de invitați din toate mediile conexe turismului și marketingului. Timp de patru zile, fiecare participant își va putea configura programul, optând pentru participarea la activitățile propuse de organizatorii evenimentului.

Mi se pare fain că deja și-au arătat susținerea organizatorii de tururi și experiențe: Interesting Times, Urban Adventures, Bucharest Jewish Tours, Martin Adventures, Calup, Bucharest Free Walking Tours, Asociatia Cultour, Open Doors, Slow-travel, My Secret Romania, Vanatoarea de comori arhitecturale, Questo, Roaring Romania private Tours, Romania Private Tours – BookToursRomania. Sper să fie și brandurile la fel de deschise.

Și mai sper ca tot proiectul să fie de impact!



Leave a Reply

css.php