Dupa un weekend copios cu bloggerii la Oradea, am mers in seara asta la RoTweetMeet, la Carturesti. Mi-a placut foarte mult printul de la intrare  ” Ceai la 140 de caractere ” ( sau ceva de genu’ )

Prezentarile au fost ok, iar discutiile si mai interesante, fiindca publicul a fost format si din oameni din agentii, care de obicei nu prea participa la astfel de intalniri.

Dragos Roua a vorbit despre cateva motive pentru folosirea twitterului:

  • technical curiosity
  • research
  • promotion
  • information
  • sharing personal info
  • networking

Bobby Voicu a tinut in seara asta o prezentare un pic mai tehnica, despre folosirea a 3 tooluri utile:

  • Twuffer
  • Tweetlater (despre asta zicea si Buddha intr-un articol recent )
  • Twist

Din experienta sa, intervalul propice promovarii unui produs/ serviciu este 12:00-15:00 sau 19:00-21:00.

Calin Fusu, pe langa promovarea retelei sale sociale ( 😛 ), a vorbit despre oportunitati in socializarea online.

Alex Seremet, omul care tine in spate contul @BMWRO, ne-a spus ca din punctul lui de vedere, interactiunea cu publicul este foarte importanta. Cititorii trebuie sa simta urme „umane” in spatele oricarui cont corporate de  twitter, pentru a-si creste increderea.

Tudor Galos, desi a venit cu ceva informatii ne-updatate despre numarul de utilizatori twitter, a tinut publicul interesat printr-o buna prezentare, asa cum se pare ca face de obicei.

Dragos Novac a oferit cateva exemple practice, printre care si profilul utilizatorului de metropotam.ro

Multi s-au aratat nemultumiti de acest eveniment, dar mie personal mi-a adus ceva informatii noi si mi-a dat multe idei pentru viitor. Ca individ care la randul sau a promovat chestii prin intermediul twitterului, consider ca speakerii si studiile de caz au fost bine alese de catre nepunctualii organizatori (:P )

Cateva poze de la eveniment gasiti aici

Si-au mai dat cu parerea si Tara si Andrei.

Imediat dupa ce am plecat de la rotweetmeet, m-am intalnit cu Sorin si cu JustF0rFun pentru a merge la Liberty Mall, la un film 6D, cica.

Am privit impreuna „The haunted house”, un filmulet de 14 minute. Pentra experienta oferita, merita sa mergeti macar o data in viata la un astfel de film. Pretul biletului este de 10/15 ron.

PS: De astazi si pana duminica voi fi de gasit in muntii Fagaras, intre cabana Piscul Negru si cabana Capra…  De joi incolo va astept si pe voi la Montaniada 🙂 Pana atunci, sa twitterim fericiti!