Proaspat intoarsa dintr-un weekend prelungit la munte,  citeam pe blogul lui Andrei Rosca cum vede el lucrurile in viitor, apropo de online.

„Lumea va fi din ce in ce mai mult pe internet, lucrurile se vor intampla din ce in ce mai mult online. Fiindca internetul ne face viata mai usoara, fiindca nu mai avem timp, sau cel putin avem impresia ca nu mai avem timp. A crede ca business-ul offline va avea doar de pierdut din aparitia online-ul este gresit. Sunt lucruri pe care internetul nu le va putea inlocui niciodata. De fapt, lucruri pe care progresul tehnologic nu le va putea inlocui niciodata.”

Sunt total de acord. Online-ul a evoluat mult si ne surprinde in fiecare zi cu progresul sau, insa nu va putea inlocui niciodata viata reala si micile placeri ale vietii.

Cat despre business-ul offline voi spune doar ca si acesta poate avea de castigat de pe urma activitatilor online. Nu e momentul sa fim negativisti sau sa ridicam online-ul pe un piedestal. Apropo, publicitatea clasica nu va muri, fratilor. Fiindca oamenii nu vor renunta la televizor in favoarea online-ului. Oricat de ingenios e online-ul, campaniile interactive nu au cum sa atinga numarul de oameni pe care il atinge TV-ul cu aceiasi bani. Asadar, sa ne linistim si sa ne vedem de treaba. 🙂