Si-au trecut si conferintele AdRev5, „cele mai simpatice conferinte de publicitate”, asa cum se pozitioneaza ele.
Toata saptamana 1-5 martie, la ArtExpo, zilnic incepand cu ora 17.00, s-a vorbit despre publicitate sub temele Retro&Vintage, Eco&Social, Digital&Viral, Cultural si Bad&Spoof.
In prima zi invitati au fost Sorin Tranca( Friends Advertising -> prezentarea despre Vintage Ads aici), Andrei Fodolica, Adrian Botan(McCann Erikson), Costin Milu si Andrei Tripsa (Propaganda). Sala a fost arhiplina, dar oamenii nu pot sa spun ca au fost extrem de incantati de cele prezentate.
In ziua 2, cu ajutorul lui Doru Mitrana (MaiMultVerde) s-a vorbit despre evolutia CSR-ului in Romania, apoi Irina Codreanu şi Alexandra Toma (Saatchi&Saatchi) au vorbit despre succesul unei campanii de awareness avand drept exemplu viralul “Fete cu chef”. La final Dan Amariei( Omul cu sobolani, exact! ), Mihai Gheorghe, Tiberiu Bleoancă si Andrei Tudorache de la Propaganda au prezentat ca studiu de caz „Atlasul de mitocanie urbana„.
Ziua 3 a inceput alaturi de Mihaela Bârsan, CEO Fourhooks şi Dana Pascu, Senior Strategic Planner Kinecto. Apoi a urmat o discutie despre social media, din doua unghiuri diferite: Crenguta Rosu(DC Communication) „vs” Sorin Tudor( 365 Communication). La final, Costin Radu, Managing Partner IQads şi SMARK, şi Cristian Diţoiu, General Manager WebMaker, au prezentat ce este acela un viral si cu ce se mananca el. Apropo, acesta a fost unul dintre primele virale.
In ziua 4 au intervenit cateva schimbari in program, si in ciuda celor crezute anterior, speakeri au fost Angelica Iacob, Razvan Crisan(Asociatia Oricum) si Bogdana Butnar(MRM Partners). Prima prezentare, despre marketingul cultural n-am prins-o, dar celelalte prezentari s-au soldat cu aplauze furtunoase. Razvan si Bogdana, plini de energie amandoi, au captat atentia intregii sali.
Ziua 5 i-a adus la un loc pe Serban Alexandrescu(Headvertising), Bogdan Manea(Brightness), Sorin Psatta(BBDO), Lorand Balint (Boti – Leo Burnett), Tudor Marin si Gojira(Happy Fish). Pe blogul celor din ADVICE gasiti o descriere detaliata pentru cele povestite in aceasta zi, dar si in cele anterioare.
Au fost cinci zile frumoase, cu speakeri interesanti si subiecte calde, dar per total n-am ramas la fel de impresionata de AdRev precum am fost in primul an de facultate. Pe vremea aia ( a se observa ironia), totul mi s-a parut fascinant si mi-a deschis apetitul pentru aceastra industrie si mai mult. Intre timp, am participat la o gramada de evenimente cu si despre comunicare, si asteptarile mele au ajuns la un alt nivel.
Felicitari, Advice Students, pentru organizare! Si multumesc si pentru invitatia la petrecerea voastra de dupa, din „Subcochet” 🙂
oh, iar am uitat complet de ele 🙁
Am intentionat sa scriu si un articol anterior evenimentului, dar n-am apucat 🙁