Nici nu m-am intors bine si mi-am reluat obiceiurile de a participa la tot felul de conferinte/ seminarii/ workshopuri…

Spre exemplu, in seara asta am mers la Orange Online MeetUp, ca sa recuperez cele 4 editii pe care le-am ratat 😛 Pe langa oamenii din industria online, l-am intalnit acolo pe David J. Carr, Digital Strategy Director in cadrul agentiei Chemistry Communications Group, care ne-a vorbit despre real-time web si modul in care internetul a accelerat nevoia oamenilor de a primi raspunsuri „in timp real”.

In mare, s-a vorbit despre „real-time customer service”, „real-time dialogue campaigns”, „real-time e-commerce” si „real-time implication”. Mi-a placut una dintre replicile speakerului in mod deosebit: „Probabil ca 2009 a fost „the Mobile Year”, dar fiindca eram prea ocupati sa-l descoperim, am ratat momentul. ”

De asemenea, David a prezentat cateva cifre uluitoare, dintre care mi-am notat ca 65,3% dintre consumatori afirma ca experienta digitala le mareste perceptia despre brand, iar 97,1% spun ca experienta digitala cu un brand le influenteaza decizia de cumparare.

Apropo, cica 37,55% dintre tweeturi totale sunt conversationale si numai 8,7% dintre ele adauga plus valoare, informatii ce merita a fi transmise mai departe.

Iar ca o concluzie: „Things happen in real-time, but can stick around for a long-time” ( exemplul cu angajatul Vodafone care a scris de pe contul oficial un mesaj ofensator pentru homosexuali.)

Gata, logout!

Cand va aparea prezentarea lui David pe blogul portocaliu, o sa updatez si eu articolul. Pana atunci puteti citi live-bloggingul facut de Titus 🙂

LE: Aceasta e prezentarea: