Știți câte check-in-uri au realizat românii pe Facebook Places & Foursquare până azi inclusiv? Peste 370.000! E mult, puțin? Eu zic că-i puțin. Dar că numărul acesta o să tot crească, așa cum a crescut și numărul utilizatorilor români de Facebook.

Începând de astăzi, evoluția check-in-urilor pe rețelele sociale din România poate fi urmarită pe www.facebrands.ro/places.  Puteți  urmări evoluția check-in-urilor pentru fiecare loc monitorizat într-o pagină dedicată, la fel ca în cazul paginilor de Facebook monitorizate.

Cele mai ‘semnalate’ locuri din România pe Facebook sunt:

-The Embassy București (533 facebook check-ins)
-Café café Constanța (465 facebook check-ins)
-Freddo București (423 facebook check-ins)

Cele mai ‘semnalate’ locuri din România pe Foursquare sunt:

-Bucharest International Airport (2972 foursquare check-ins)
-Baneasa Shopping City  București (2470 foursquare check-ins)
-Mall Vitan București (2247 foursquare checkins)

Cea mai mare cifră de check-in-uri totale o deține aeroportul international “Henri Coandă” din București, care însumează 3382 check-ins. Acesta este urmat de două mall-uri, desigur: Băneasa (2837  check-ins) și Mall Vitan (2546 check-ins).

Și facebrands.ro a mai lansat o chestie dragută: un widget cu care să te dai cocoș cu locul paginii tale în topul FaceBrands. Pentru fiecare pagină de facebook monitorizată există un widget disponibil pe 3 marimi diferite. Eu am dat exemplu pagina lui Teo, care e pe primul loc la categoria blogurilor culinare:

De altfel, nouă este și opțiunea „Pagini favorite” care permite să ne logăm cu contul de Facebook și să salvăm anumite pagini în tabul de “Pagini favorite”. Pe mine mă încântă tare mult opțiunea asta, acum pot sa monitorizez mai ușor toate paginile pe care le administrez + concurența lor, hehe 🙂