Despre AdBreak editia nr.38 au scris mai multi, dar cred ca cel mai bine a scris Auras. O relatare mai amanuntita gasiti la Sabina/IQads, si o analiza in linii mari la Costin.

Eu insa as vrea sa revenim un pic la Like-uri. Like me! Like ME! LIKE ME! L-I-K-E   M-E! Say that you like me, dupa cum scrie si pe tricoul Anei Militaru. Mi-a placut cum a zis-o Bogdana: In online e ca-n offline. Cu cat ii rogi mai mult pe altii sa te placa, cu atat rezultatul este mai indepartat decat cel dorit.

Clipul realizat de IQads pe aceasta tema e foarte misto, trebuie sa-l urmariti!

Intrebarea (care n-a primit raspuns) a fost cum convertesti Likerii de pe pagina ta de Facebook in cumparatori activi. Dar intrebarea asta e una generala: de unde stii ca cei care iti vad clipul pe tv dau o fuga la magazin, de unde stii ca cei care trec pe langa un panou outdoor observa reclama, da unde stii ca un om care vede un print bun retine numele marcii care era promovate? Inca un cerc vicios.

Ca sa inchei,  tot de la Bogdana citire, „o campanie eficienta este cea care iti aduce un nou brief de la acelasi client, dar cu mai multe cerinte specifice.”

Pana data viitoare, apasati cu incredere butonul de Like!