Cum am ajuns la birou dimineaţă a venit curierul. De obicei curierul aduce facturi, contracte semnate, deci nu-i prilej de bucurie maximă. Astăzi însă am primit o scrisoare. Care zicea aşa:

„Pentru că ai fost cuminte, anul acesta Moş Nicolae îţi aduce, prin UNICEF România şi IKEA Foundation, o jucărioară de pluş care să te facă să zâmbeşti. 🙂 „

Şi da, am zâmbit când am văzut pufoşenia alăturată, şi tu ai fi zâmbit.

La fel ca mine însă, mii de copii din România au fost cuminţi şi merită răsplătiţi pentru asta. Ăsta-i motivul pentru care IKEA a organizat campania „Jucăriile de pluş”. Astfel, la fiecare jucărie de pluş achiziţionată de la IKEA până în Ajun, 1 euro va fi direcţionat către UNICEF şi Salvaţi Copiii, iar fondurile strânse vor fi destinate programelor pentru acces la educaţie şi sănătate pentru copiii din zone defavorizate. Uitaţi-vă pe site, au multe jucării simpatice şi nici nu-s scumpe. Data viitoare când mergeţi la IKEA după chifteluţe sau hotdog, luaţi în traistă şi-o jucărie.

PS: Campania Jucăriilor de Pluş este una globală, care în 4 ani a adus peste 14 milioane $ în spirjinul programelor UNICEF de educaţie.  În cei 10 ani de susţinere continuă a UNICEF, IKEA Foundation a ajutat cu peste 180 milioane $ proiectele destinate copiilor vulnerabili din lume şi este cel mai mare donator corporate al UNICEF.

(Mersi Ana Matei pentru thumbnail)