Când nu mai există niciun meridian pe care să nu-l fi traversat şi nicio paralelă pe care să nu o fi depăşit, cu siguranţă va exista însă un strat al atmosferei dincolo de care să nu fi trecut încă. Iar Heineken caută de câteva săptămâni un călător legendar ca să-l pregătească pentru o ieşire în spaţiu. Mi-ar plăcea la nebunie să câştig eu acest antrenament spaţial, aşa că declar oficial că mă înscriu în campania Voyage. Nu ştiu momentan ce implică un astfel de antrenament, dar presupun că o să îmbrac un costum din acela alb care-mi va permite să testez imponderabilitatea, atunci când o să mă prefac că repar un satelit. 🙂 Un premiu pe care singură nu mi l-aş putea face cadou prea uşor.

Dar Heineken ne-a cam obişnuit cu premii spectaculoase, ca în cazul acestui Departure Roulette:

(pe cuvânt de cercetaş că eu aş fi spus DA provocării!)

Apropo, aţi văzut deja clipurile „Dropped„? Până acum 3 tipi au fost „abandonaţi” în cele mai îndepărtate colțuri ale lumii, având cu ei doar minimul de provizii și câteva indicații de bază.

Primul episod din #Dropped l-a avut ca personaj principal pe Rikar, un chelner spaniol abandonat în mijlocul Alaskai având cu el un frac și biletele de avion.

A doua ediție de #Dropped arată cum reacționează Stavros, un profesor de yoga și dansator din Grecia, care plonjează în mijlocul Cambogiei legat la ochi, într-o barcă galbenă, imensă, în formă de rață.

Iar cel de-al treilea episod îl prezintă pe americanul William în Maroc, cărând nişte gheaţă prin deşert.

Dragi bloggeri care mai sunteţi pe aici, dacă vreţi şi voi să participaţi la „Călători legendari din Social Media”, ca să fie competiţia şi mai provocatoare, găsiţi aici regulamentul complet. Până pe 29 iulie aveţi suficient timp la dispoziţie să „puneţi pe hârtie” cea mai aventuroasă călătorie pe care aţi realizat-o.

190720_10150255523417468_454578_n

PS: Oare unde o fi fost #dropped fostul meu coleg Bogdan?