„For a long time McDonald’s, which started offering breakfast nationally in 1975 with the roll out of the Egg McMuffin, has dominated the morning category. Rival Burger King came out with their breakfast menu in 1979 and others have followed. The latest is Taco Bell, which launched its new breakfast menu on Thursday.” (sursa)

Și, dacă te cheamă Taco Bell, și vrei să mănâncă și gura ta ceva, cum lansezi un produs nou pe o piață pe care tronează arcurile de aur?

Păi, găsești un regizor respectat care să filmeze spot-uri cu 25 de oameni care poartă numele de Ronald McDonald, și-i înfățișezi pe aceștia din urmă bucurându-se de noul lor mic dejun de la Taco Bell – „Delicious new breakfast everyone can love, even Ronald McDonald.

 
Și nici măcar nu e asta partea senzațională!

Ca răspuns la cele 3 video-uri postate de Taco Bell pe 26 martie, McDonald’s, văzând că fenomenul ia amploare, a răspuns pe 28 martie.

Și s-a folosit de propria pagină de Facebook, pentru a oferi un răspuns pe măsură – „Imitation is the sincerest form of flattery.”

465 de comentarii, 6335 like-uri si 857 share-uri. + earned media din articolele care au preluat razboiul dintre cei 2 competitiori.

Și nu se termină aici. McDonald’s oferă gratis cafeaua pentru următoarele 2 săptămâni.


E frumos să vezi reacții rapide. Și să nu aștepți 2 săptămâni după aprobări de la toate departamentele.