Vineri am „spart ușa” mai devreme și-am fugit spre mare. Eu și corporatiștii din Pipera. 🙂 Și cum șoferul autocarului înfrunta traficul din București, iar eu email-urile venite pe adresa de birou, deodată ne-am trezit pe autostradă, sub o ploaie iute cu piatră. Mă uit șugubăț la Ina, Ina îmi zâmbește complice: doar n-o să ni se întâmple nouă! Nu cu So(a)re lângă noi:
Cu optimismu-n sânge, când am ajuns la mare am găsit #casalipton sub același soare cu cer senin sub care o lăsasem în mai. Și-așa a-nceput marea petrecere de lansare a Casei si a plajei Lipton.
Bagajele au fost rapid aruncate-n hol, hainele corporatiste au fost preschimbate mai ceva ca-n Harry Potter (Alohomora!), ochelarii galbeni de hipster au fost luați în primire, iar cocktail-urile pregătite de Vali Luca cu Lipton Mojito rapid au început să se evapore…
Am dansat haotic,
(cu patos și dedicare, da?)
i-am urat LMA în grup lui Dragoș Asaftei,
am făcut Karaoke împreună cu Sore și Dorian,
am înotat la 2am cu Andreea Ibacka și cu Ina,
(fără poze, bine?)
Ok, ok, hai cu-un selfie dinainte:
și-am privit în avanpremieră primul spot Lipton filmat în România (de Iulian Moga):
Making-of-ul e super amuzant, încerc să vi-l arat curând. Trebuie să fi fost, priviți aici:
Spotul s-a filmat pe plaja Lipton de lângă Obelisc-ul din Costinesti, și în Casa Lipton. Motiv pentru care sâmbătă toată ziua, încă se chinuiau să șteargă urmele celor 5 tone de nisip aduse în spatele casei:
Întreaga mobilizare descrisă mai sus s-a făcut pentru că vara aceasta consumatorii din toată țara sunt invitați să-și petreacă vacanța în Casa Lipton din Costinești și pe plaja special amenajată dincolo de podul de lângă Obelisc, înscriind codurile promoționale de pe sticlele de Lipton Ice Tea pe site-ul www.ovarapezi.ro. În fiecare zi cineva va câștiga pe site o vacanță în 2 la mare (timp de o săptămână), iar în fiecare oră altcineva poate câștiga o pereche de ochelari d-aștia cool.
Eu voi reveni în Casa Lipton în luna august, pentru a mă convinge cu ochii mei că fanii Lipton știu să se distreze. 🙂 Voi, în afară de concursul de pe site, puteți participa și la concursurile de pe Facebook. În fiecare marți veți primi o provocare nouă.
Câte #oVARĂpezi, să fie!
Alohomora!mai este folosit de cineva(inca!), this is also my salute (only for friends) 🙂
Am vazut spot-ul la TV… si am fost asa happy, gen: „uite, uite! acolo o sa merg si eu!! yey!”. Abia astept!
Vara asta toate-s mojito. Avem bere mojito, inghetata mojito, suc mojito 🙂 Pe primele doua le-am testat, Liptonul mojito nici nu stiam ca exista, o sa ma uit dupa el. De acum vreo doi (poate trei?) ani cand am descoperit Liptonul verde cu arome – a fost atunci o campanie cu Simona Tache si oracolul, foarte simpatica – am ramas fana. In plus, Liptonul e printre foarte putinele bauturi care n-au brandul pe capac si pot sa fac diverse activitati cu capacele : )))) Tu ai idee cat Lipton am baut pentru capacele astea? http://laurafrunza.com/2018/12/06/tablou-cu-luminite-din-capace-de-plastic/ si http://laurafrunza.com/2018/11/13/tablou-cu-bradut-de-craciun/
@Camelia, inca un lucru pe care-l avem in comun! 🙂
@Laura, cam asa e, am observat si eu. Frumoase indeletniciri mai ai. Trebuia sa te luam cu noi la decorarea casei Lipton, sigur ne-ar fi ajutat ideile tale. 🙂
Data viitoare 🙂 Construim o decoratiune de perete cu tema maritima din capace de Lipton 🙂