În primul rând, dacă nu știi ce e GPeC, iată 10 motive ca să participi la GPeC Summit 25-26-27 Mai:
1. Afli ultimele cifre de piata, principalele categorii de produse vandute online, segmentele de piata permisive, comportamentul consumatorilor, problemele, tendintele actuale si perspectivele de viitor in e-commerce – toate de la reprezentantii celor mai importante companii de profil din Romania: Google, eMAG, ALTEX, mobilPay, PayU;
2. Esti cu un pas inaintea concurentei largindu-ti orizonturile cu informatii bune de la cei mai buni: David Darmanin (Hotjar), Brian Dean (Backlinko), Daniel Waisberg (Google), Alex Langshur (Cardinal Path) sunt doar 4 din cei 9 speakeri internationali pe care ii vei intalni live la GPeC Summit. Lista completa a speaker-ilor aici;
3. Ai de ales intre 12 Workshopuri aplicate x 90 minute fiecare, axate pe cele mai arzatoare subiecte pentru orice retailer online: optimizarea ratei de conversie si cresterea vanzarilor, retentia si fidelizarea clientilor, A/B testing, management sunt doar cateva din temele dezbatute. Lista celor 12 workshop-uri aici;
4. Te intalnesti si incepi colaborari cu principalii furnizori de solutii si servicii e-commerce in cadrul GPeCExpo – expozitie B2B intre companiile de profil si magazinele online;
5. Faci networking cu reprezentantii pietei de e-commerce din Romania si de peste hotare: magazine online, companii de logistica si curierat, procesatori de plati, agentii de web development, agentii de digital marketing, tool-uri, comparatoare de preturi, specialisti SEO, consultanti etc.;
6. Ai ocazia sa adresezi intrebari speakerilor straini si sa discuti cu ei personal: sunt experti in e-commerce si marketing online recunoscuti la nivel international, majoritatea vorbind pentru prima data in Romania la GPeC Summit;
7. Intri in contact si obtii lead-uri la top management-ul principalelor companii de profil. La GPeC Summit te vei intalni doar cu factorii de decizie: CEO’s, General Managers, Marketing & PR Managers, Product & Brand Managers, Business Developers;
8. In cele 3 zile de GPeC Summit, afli tot ce conteaza ca sa vinzi mai mult: Optimizarea Conversiilor, Marketing Online, SEO, Usability, Web Analytics, Split Testing, Customer Experience, Social Media, Curierat, Management, Cifre de Piata, Tendinte, Studii de Caz. Ai parte de un total de 27 de ore de continut e-commerce Premium.
9. Te distrezi alaturi de cei mai frumosi oameni din online in cadrul GPeC Rock’N’E-Commerce Party din seara zilei de 25 Mai. Ti-am pregatit o seara memorabila in True Social Club din Centrul Vechi al Capitalei, unde – pe langa discutiile informale cu speakerii si participantii – te asteapta si un concert live al trupei The R.O.C.K. (AC/DC Tribute Band). Prima bere e din partea casei :-);
10. Intri in Comunitatea GPeC – cea mai mare retea profesionala din e-commerce care te va ajuta pe termen mediu si lung: grupul de discutii Comert Electronic, platforma de intrebari si raspunsuri ECOMpedia, Marca de Incredere TRUSTED.ro si, bineinteles, GPeC.
Concurs
Ca să profitați din plin, pun la bătaie 2 invitații la GPeC Summit din 25-26-27 mai. Un câștigător îl voi alege prin tragere la sorți, iar pe cel de-al doilea în mod foarte subiectiv. 🙂 Pentru a participa, vă rog să scrieți în comentarii 3 surse din care vă informați pe unul din subiectele abordate de GPeC, și eventual de ce considerați relevantă sursa respectivă. Deadline înscriere: 20 mai 2016. Succes!
Buna!
Sunt atatea surse online de pe care citesc despre e-commerce incat imi este greu sa ma limitez doar la 3. Imi e mai usor sa scriu ultimele 3 locuri in care am gasit informatie care mi-a fost utila:
– ecommerce-platforms.com/
– http://www.shopify.com/blog
– dwf.ro/blog
Fie ca zeul random.org sa tina cu mine. 🙂
Hello,
Pe mine ma inspira:
http://www.socialmediaexaminer.com
http://www.socialmediaexaminer.com/17-social-media-marketing-books/
http://www.socialmediatoday.com
http://mashable.com/category/social-media
http://www.hubspot.com/
Hei!
Într-adevăr sunt multe site-uri şi tool-uri utile şi mi-aş dori să câştig o invitaţie, pentru a descoperi noutăţile din sfera online-ului. Având în vedere că lucrez în domeniul marketingului online şi social media, mi-ar fi foarte util să savurez tot ceea ce se discută la GPeC.
Ca tool-uri utile, mă voi rezuma la:
1. Google Analytics
2. Hotjar
3. Simply Measured
Iar ca lectură, pe acest domeniu:
1. Mashable
2. Social Media Examiner
3. Moz Blog
Plus bloguri/bloggeri de nişă, din România.
May the odds be in my favour!
Hello,
In primul rand vreau sa iti spun, Elena, ca ma bazez in totalitate pe subiectivismul tau, avand in vedere ca pana acum norocul nu prea m-a ajutat in viata:)
Sursele mele pentru e-commerce si SEO/ AdWords sunt:
http://ecompedia.ro – imi place ca aici gasesc raspunsuri la foarte multe intrebari, pot interactiona cu alti oameni care au intalnit aceleasi provocari pe care eu le intalnesc si invat de la ei + Liviu Taloi este cool
http://conversionacademy.eu – m-am riscat cand l-am pus pe Soleriu in lista mea cu surse avand in vedere reputatia lui in online, dar, am invatat de la el cateva tool-uri pentru eficientizarea conversiilor asa ca nu pot sa ma abtin:)
Bloggeri de specialitate, Cristina Chipurici – ,http://www.pyuric.ro , Ionut Bunescu – http://www.bunescu.ro , da, citesc si blogurile “concurente”
Hai, sa ne vedem la GPeC!
Hello,
Ca platforme de articole e-commerce related, unde pot găsi mereu informații de actualitate:
– http://www.hubspot.com/
– https://www.trusted.ro/blog
– http://ecommerce-platforms.com/
Uneori și:
– Medium
– Mashable
Iar studii de caz interesante:
https://www.marketizator.ro/studii-de-caz
May the force be with me!
Hello,
Principalele site-uri pe care le urmaresc sunt:
https://www.garyvaynerchuk.com/ – este unul dintre temerarii din domeniul e-commerce si marketing online ce s-a bucurat de un real succes, podcast-urile si conferintele lui sunt extrem de informative si abordeaza tehnici de disruptive marketing toate aceste informatii fiind prezentate intr-un mod carismatic
http://mashable.com/ – un site plin de content atat pe partea business related cat si pe zona de social media de unde poti lua cu usurinta pulsul pietei
https://www.conversioner.com/conversion-optimization-blog – un blog simplu si la obiect legat de optimizarea adwords
-https://www.searchenginejournal.com/ – un alt site ce prezinta foarte multe tactici de marketing si seo ce in comparatie cu Conversioner are mai mult content legat de imbunatatirea ranking-ului in listing-ul de pe Amazon marketplace.
Si pentru a analiza ceea ce nici macar o forta divina nu poate cuantifica
-Google Analytics si http://www.junglescout.com/, ultimul fiind foarte bun pentru a iti gasi o nisa pe amazon cat si pentru a vedea cat de bine se descurca produsul tau si prognoza de viitor a acestuia.
Let the games begin!
In ordinea numerelor de pe tricou:
1. Ana
2. Denisa
3. Tatiana
4. Bogdan
5. Anne
6. Dan
Castigatorul ales de mine: Dan Alexandru Chisoceanu (pe care nici macar nu-l cunosc)
Castigatorul ales de random.org: lucky number 2 – Denisa
Felicitari, sper sa va foloseasca.
Pentru ceilalti care n-au castigat, imi pare rau. Nu fiti suparati, sanse vor mai fi!
Minunat, multumesc tare mult pentru oportunitate!
Stiu ca nu mai este valabil concursul, dar daca se accepta, eu recomand blogul agentiei re7consulting:
https://www.re7consulting.com/ro/blog/