Pe 16-17-18 Mai, Bucureștiul devine capitala comerțului electronic pentru țările din Europa Centrală și de Est. În cele 3 zile se desfășoară a 12-a ediție anuală a GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce din regiune – care aduce industriei o zi de Conferință premium, două zile de Workshop-uri aplicate, Expo și Networking cu elita pieței românești și internaționale.

Iar până pe 7 Mai este valabilă Oferta Early-Bird care asigură prețuri reduse pentru biletele de acces, respectiv 119 euro în loc de 159 euro pentru toate cele trei zile de eveniment.

Iată de ce să vă înscrieți:

3 speakeri internaționali de neratat urcă pe scena GPeC SUMMIT!

  • Rob Siefker, directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos, va susține keynote-ul “Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing” pe data de 16 Mai, în cadrul Conferinței GPeC. Zappos este unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion la nivel internațional, compania fiind achiziționată în 2009 de Amazon.com pentru suma de 1,2 miliarde de dolari. Modul în care Zappos face marketing și își tratează clienții este un adevărat etalon în e-commerce, principalul crez al companiei fiind “Delivering Happiness” – best seller-ul semnat de Tony Hsieh, CEO-ul companiei.
  • Tomi Ahonen este considerat de prestigioasa publicație Forbes drept „Expertul numărul 1 în Mobile la nivel mondial”, având o experiență de peste 15 ani în domeniu și fiind autorul a nu mai puțin de 12 cărți de specialitate – toate best-seller. Tomi va vorbi pentru prima dată în România la GPeC SUMMIT, despre ultimele tendințe în Mobile Commerce și despre Augumented Reality.
  • Karl Gilis se află pe locul al 3-lea în lume în clasamentul PPC Hero al celor mai buni experți în Optimizarea Conversiilor. La cererea audienței, Karl revine în România pe data de 16 Mai cu un keynote de 45 de minute în cadrul Conferinței intitulat „How to seduce your visitors to buy (more)? în care se va axa pe sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor etc. În plus, Karl va susține și un workshop de Conversion Optimization pe data de 17 Mai, plin de exemple concrete pentru magazinele online în scopul creșterii ratei de conversie.

Subiecte de maxim interes pentru magazinele online și pentru oricine activează în e-commerce

  • GPeC SUMMIT se adresează magazinelor online și tuturor companiilor care activează în e-commerce și își doresc să afle concret ce pot face pentru a-și dezvolta afacerile. Subiectele dezbătute în cadrul Conferinței și al celor 12 Workshop-uri aplicate sunt de interes pentru orice business online: Cifre și statistici de piață, Customer Satisfaction, Optimizarea Conversiilor, Mobile, Usability, Web Analytics, Split Testing, Marketing Online, SEO, PPC, Social Media, E-Mail Marketing, Logistică și Curierat, Content Marketing.

12 Workshop-uri x 90 minute fiecare = 18 ore de conținut e-commerce și marketing online pur

În zilele de 17 și 18 Mai se vor desfășura Workshop-urile GPeC susținute de unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce și marketing online și axate pe cele mai importante elemente care contribuie la succesul unui magazin online:

  • Karl Gilis (Co-Founder AG Consult): Conversion Optimization
  • Valentin Radu (Founder Omniconvert): Strategii de retenție a clienților
  • Matei Psatta (Head of Marketing Vola.ro): Content Marketing
  • Sorin Sfetcu (Deputy Managing Director iProspect): Google AdWords
  • Dan Vîrtopeanu (Founder Breeze Mobile): Mobile
  • Raluca Radu (Country Manager Answear.ro): Marketing Online
  • Liviu Taloi (Co-Founder Ecompedia.ro): Google Analytics
  • Horia Neagu (Digital Marketing Consultant): SEO
  • Andrei Radu (CEO & Founder GPeC): Usability
  • Andrei Georgescu (Co-Founder & Managing Director White Image): E-Mail Marketing
  • Bogdan Manolea (Co-Founder Trusted.ro) & George Hari Popescu (Communication Specialist Trusted.ro): Diferențiere în E-Commerce
  • TBA: Social Media

Oportunități de afaceri și Networking cu elita industriei e-commerce

  • În paralel cu Conferința GPeC din data de 16 Mai, se desfășoară și GPeC E-Commerce Expo care aduce față în față peste 20 de furnizori de servicii e-commerce și magazinele online. Principalele nevoi ale magazinelor online își vor găsi răspunsul la furnizorii prezenți acolo, iar aceștia au ocazia să își prezinte oferta, să facă networking și să obțină lead-uri de la potențialii lor clienți.

 

Detaliile complete despre GPeC SUMMIT, speakerii anunțați precum și formularul de înscriere la eveniment sunt disponibile pe site-ul GPeC.

Însă veștile bune abia acum urmează 🙂 Cititorii mei au șansa de a câștiga o invitație de tip 3-day-pass la concurs: tot ce trebuie să faceți e să-mi spuneți în comentarii pe cine abia așteptați să întâlniți, dintre speakerii acestei ediții?

Aștept comentariile voastre până marți, 9 mai, ora 16.00. Extragerea câștigătorului o voi face cu ajutorul random.org Succces!