Primul premiu I de aseară l-a câştigat Facebrands, la categoria Utility. M-am bucurat la fel cum mă bucur de fiecare dată când cineva întreabă: „Voi vă ocupaţi de Facebrands? WOW!”

Apoi STANDOUT a urcat pe scenă pentru locul III la categoria Blogging Campaigns, câştigat de #obiceiurisănătoase. Asta e campania cu care răspund eu la întrebarea „Care-i campania ta preferată pentru care ai lucrat?”.

Iar locul I la categoria Blogging Campaigns a fost câştigat de #BlogJuan, campania la care m-am distrat cel mai tare lucrând. 🙂

(o parte din echipă 🙂 )

Mulţumesc încă o dată tuturor bloggerilor & cititorilor care s-au implicat în aceste două campanii, clientului Danone pentru care le-am dezvoltat şi celor care folosesc Facebrands PRO în activitatea lor de zi cu zi.

Later edit: Mai mentionez si ca STANDOUT a asigurat componenta de social media pentru castigatoarea de la Special Projects – campania ROM – Romanii sunt destepti derulata de McCann, premiata la Internetics si Cannes si am popularizat prin intermediul blogurilor aplicatia mobila de pe locul 2, Orange Explorer.