În mod normal nu-mi crește tensiunea când văd ceva nelalocul lui în online-ul românesc. Dar astă seară mi-a atras atenția „Bunul-Simț”.

bun simt

Deci despre ce bun-simț vorbim în exemplul de mai sus? Bunul-simț care mă obligă să dau like unei pagini de Facebook ca să văd conținutul dintr-un site? Tactica asta funcționează pentru „fermele de like-uri” și se pare că funcționează și în cazul de față, nu contest:

evolutie FB_1ian_10 mar 2015

(via Pro.Facebrands.ro)

De la 1 ianuarie 2015 și până în prezent fanbase-ul paginii lor de Facebook a crescut cu 42.790 de fani noi, ceea ce înseamnă o creștere de aproximativ 80%!. 20.000 de fani noi i-au făcut numai în ultima lună. Cele 2 peak-uri din grafic par să se explice prin postarea dozei nr.1, pe 5 februarie 2015, respectiv a dozei nr.2, pe 5 martie 2015.

Dar cu bunul-simț cum rămâne?

PS: nu sunt singura nebună ->  comment youtube

Așadar, please walk the talk, cum zice englezu’.

(sursa foto thumbnail: PathDoc)