Warren Buffet a zis la un moment dat că „Poate dura 20 de ani să construiești o reputație și doar 5 minute să o distrugi”. Iar asta e cu atât mai adevărat cu cât puterea social media crește în fiecare zi. Văd zilnic câte o mică tensiune de PR în social media, dar uneori de la o chestiune minoră se poate escalada spre o criză majoră. Mai ales dacă problema e gestionată greșit de la bun început, de către oameni neantrenați. De aceea cred că studiile de caz ne ajută să ne pregătim pentru momentele grele, mai ales dacă sunt prezentate de experți de talie internațională în comunicarea de criză, precum Neil Chapman (UK) şi Dimitri Schildmeijer (Belgia). Așa că pe 29 şi 30 septembrie voi fi prezentă la CRISISPEDIA – Conferința experților în comunicarea de criză. Mai ales că în România nu sunt prea mulți specialiști în comunicarea de criză și e un domeniu bun în care să te perfecționezi.

În cadrul zilei de 29 septembrie, vor fi analizate studii de caz din întreaga lume, punând accent pe strategiile de comunicare folosite şi pe rezultatele obţinute. Prezentarea celor doi invitaţi va dezvălui mecanisme de analiză şi de răspuns ale companiilor, în diferite situaţii de criză din mediul de afaceri.

În cea de-a doua zi a evenimentului vor avea loc două workshop-uri aplicate, în care se vor dezbate rolul managementului în cadrul celulei de criză, aspecte de media training şi reguli de urmat în conceperea unei strategii de comunicare eficiente.

Evenimentul este dedicat pozițiilor de management din companii, oameni care fac parte din celule de criza și care, la un moment dat, se pot lovi de crize majore. În egală măsura se adresează și comunicatorilor corporate și specialiștilor de PR din agențiile de PR și advertising.

Despre speakeri:

Cu peste 25 de ani dedicaţi gestionării situaţiilor de criză care au captat titlurile marilor cotidiane, Neil Chapman a lucrat îndeaproape cu managementul de top al unora dintre cele mai mari companii din SUA. Printre poziţiile ocupate de-a lungul carierei sale s-a aflat cea de Public Affairs Director, iar mai apoi cea de Head of Refining & Marketing Communication pentru British Petroleum în Statele Unite. Neil Chapman a fost implicat, la cel mai înalt nivel, în gestionarea unor crize din diverse părţi ale lumii, care au ajuns subiect de manual în universităţi – ameninţări teroriste cu bombă în Columbia, explozii la rafinării, deversări de petrol, accidente de elicopter, scandaluri din lumea tradingului şi diverse procese celebre.

Cel de-al doilea invitat al conferinţei, Dimitri Schildmeijer, este originar din Olanda şi oferă consultanţă în managementul comunicării pentru mari companii internaţionale, de la relaţii cu presa și social media până la managementul reputaţiei. A derulat programe de training pentru cele mai mari companii din domeniul energetic, în ţări precum: Abu Dhabi, Angola, Australia, China, Egypt, Germania, India, Nigeria, Polonia, Olanda, Marea Britanie şi SUA. Timp de 8 ani, a lucrat pentru ExxonMobil Petroleum & Chemical Europe şi a gestionat celula de criză regională şi strategia de comunicare de criză pentru Benelux. Pe parcursul carierei sale, Dimitri Schildmeijer a fost implicat în rezolvarea unor crize de imagine majore: incidente operaţionale, restructurări, vânzări active, cesionări, investigaţii anti-trust ale UE, campanii negative derulate de ONG-uri, intoxicaţii alimentare şi pandemii severe.

Accesul la conferință:

Evenimentul este organizat de agenţia de relaţii publice Noizz Advisors cu sprijinul Camerei de Comerţ Româno-Britanică şi a hotelului Pullman. Accesul la conferinţă se va face în baza unei invitaţii care poate fi achiziţionată online de pe www.crisispedia.ro (169/380 euro, în funcție de pachetul ales). Locație: World Trade Center.