Anul acesta GPeC (GPeC Summit & Romanian E-Commerce Awards Gala) se va desfășura pe 27 noiembrie, și înscrierile au început deja!

Doi dintre cei mai buni specialiști în optimizarea conversiilor la nivel mondial, André Morys și John Ekman, vor vorbi pentru prima oară în România, la GPeC Summit.

André Morys este autorul cărții bestseller germane „Conversion Optimierung”, este lector universitar de user experience și publisher la konversionsKRAFT.de. Co-fondator și CEO Web Arts (o companie de top în consultanță pentru optimizarea site-urilor cu peste 40 de consultanți), André este și fondatorul unuia din cele mai importante evenimente internaționale dedicate optimizării conversiilor: European Conversion Summit – eveniment la care greii domeniului sunt speakeri: Guy Kawasaki, Bryan Eisenberg, Scott Brinker etc.

John Ekman este fondatorul Conversionista – compania nr. 1 de optimizare a conversiilor în Suedia. Conform lui John, un „Conversionista” este acel cineva pasionat profund și nebunește de îmbunătățirea conversiei – așa cum este și el. Pe lângă consultanță avizată acordată marilor companii suedeze pentru creșterea raței de converise, John este și organizatorul Conversion Jam, unul dintre cele mai apreciate evenimente de profil din Suedia.

Pe lângă cele două nume internaționale grele, GPeC Summit aduce în același loc elita comerțului online românesc: Violeta Luca, VP & Executive Director eMAG, va împărtăși audienței rezultatele eMAG pentru Black Friday din noiembrie 2014 și tendințele pieței de comerț online pentru 2015, văzute prin prisma leader-ului de piață. 

Summit-ul se va încheia cu Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Electronic, în cadrul căreia vor fi răsplătite performanțele magazinelor online înscrise în competiția GPeC (aprox. 100), precum și a marilor jucători implicați în comerțul online.

Dacă vreți să participați, e bine să știți că până pe 7 noiembrie 2014 prețul biletului este de 39 EUR, urmând ca ulterior prețul să devină 59 EUR.