Ați văzut/ascultat deja, probabil, imnul vloggerilor din România. 

Melodia a fost compusă în studiourile DeMoga Music, de către Marius Moga, Ionuț “Yogi” Vasilache, Mădălin Roșioru, alături de Anne-Marie Chelariu (care a avut și ideea, acum vreun an de zile), Mihai Țăranu, Mihai Holhoș, Tudor Popa și Andrei Ciobanu, iar videoclipul este regizat de Monday Media. Fiecare vlogger a compus versurile pe care le interpretează și încearcă să transmită esența conținutului de pe canalul său de YouTube (via refresh.ro): 

La momentul lansării videoclipului (6 aprilie), vloggerii care interpretează piesa, aveau aproape 2 milioane de abonați:

Laura Musuroaea – 25.000 de abonati (aproape 4M views)
Mikey Hash – 700.000 de abonati (aproape 90M views)
Tequila (Bianca Adam) – Aproape 500.000 abonati (50M views)
Sector 7 (Andrei Ciobanu) – 100.000 de abonati (aproape 20M views)
Anne-Marie Chelariu – Peste 16.000 de abonati (1M views)
Tudi Popa – Aproximativ 90.000 de abonati (peste 3M views)
Mihai Zmenta – Aproape 500.000 de abonati (50M views) 

În ceea ce privește rezultatele obținute după aproape 2 săptămâni (6 – 19 aprilie 2015):

293,541 afisari pe canalul Cat Music +

165,067 afisari pe canalul ZMENTA Mihai

120,088 afișări pe canalul Tudi Popa

53,805 afișări pe canalul MsAnneGreen (Anne-Marie/Moldoveanca)

305,314 afișări pe canalul Bianca Adam (Tequila)

38,721 afișări pe canalul Laura Musuroaea

(Mikey Hash și Sector 7 n-au urcat clipul pe canalele lor.)

Total? 976.536 afișări. În condițiile în care cei 6 care au pus clipul pe YouTube au, cumulat, fix 2,608,921 subscribers. (din totalul acesta, 55% dintre subscribers sunt doar pe canalul Cat Music, care-i cel mai popular canal românesc de muzică de pe YouTube) Iar YouTube are peste 7 milioane de utilizatori unici, în fiecare lună, în România.

Bonus – 27.891 de interacțiuni pe Facebook:

Interactions _ vloggers _ imnul vloggerilor

Mult, puțin, cum vi se pare? A trecut vlogosfera de la noi testul? 🙂