Căutam ieri pe pro.facebrands.ro câteva cifre puternice pentru o prezentare, când am observat atrocitatea: există o pagină românească care are engagement de peste 100%! Adică are 281.767 fans, dar 307.380 engaged on page și 450.870 PTAT (people talking about this)!

De curiozitate, m-am uitat printre cele 22.999 pagini înscrise pe facebrands.ro ca să vad câte au avut în ultima lună de zile peste 100.000 engaged fans. Răspunsul e: doar 5, cele de mai jos.

engagement facebook pages_romania

Și dintre toate, la categoria engagement cel mai bine pare să stea New Fashion Romania, o pagină creată pe 7 Februarie 2013, care, ca număr de fani, se află abia pe locul 6 în categoria Fashion.

Și-acum, să detaliem puțin:

– pe 23.10 & 24.10 au avut creșteri de aproape 20.000 fani noi/zi. În rest, cresc cu aproximativ 5000 fani noi/zi.

evolutie fanbase_new fashion romania

– acum o lună de zile (pe 11.10.2013) aveau doar 91.117 fani.

– nu par să folosească ad-uri, și nici aplicații complicate, deși au câteva taburi (oribile, dacă mă întrebați pe mine).

– postează, în medie, 37 mesaje/zi, ceea ce e foarte mult; media categoriei Fashion e de 1,7 mesaje/zi. (cel mai mult, într-o singură zi, au postat 68 de mesaje)

– în ultima lună de zile adminul a avut 1 singur comment pe pagină, și 0 likes, deci nu se pune problema interacțiunii cu fanii.

– 99.66% dintre postările lor sunt de tip foto!

– cea mai activă zi a lor (puțin atipic) este sâmbăta.

– postează constant, din oră-n oră, dar vârful e atins în jurul orei 20.00

– în medie, fanii lor interacționează de 118.431 ori cu pagina (media categoriei e 306,56). Cei mai mulți dau like (3.495.984 likes/ultima lună), dar foarte mulți dau și share (255.476 shares/ultima lună): așa se explică, probabil, numărul mai mare de engaged fans decât fanii efectivi ai paginii.

interactions share_new fashion

Fun fact: o zi proastă pentru ei înseamna 45782 interacțiuni. :)) (Alții dau de băut dacă au atâtea interacțiuni)