• Cum mǎsor eficienţa campaniilor mele de marketing, ce trebuie sǎ urmǎresc în Analytics și ce decizii iau pe termen mediu și lung în funcţie de rezultatele actuale?;
  • De ce a devenit „Mobile” prioritatea nr. 1 pentru magazinele online? Mobi-site sau aplicaţie mobile? – avantaje și dezavantaje, particularitǎţi și exemple concrete pe site-urile participanţilor;
  • Cum fac sǎ vȃnd mai mult? Cȃt de mult conteazǎ optimizarea paginii de produs și cum aratǎ pagina de produs idealǎ?;
  • Cum îmi aleg canalele de marketing potrivite pentru business-ul meu? Ce abordare și ce strategie trebuie sǎ am pentru fiecare canal în parte?;
  • Care sunt cele mai frecvente greșeli în e-commerce? Ce ar trebui sǎ fac și ce nu? – cazuri concrete în urma a celor 10 ani de experienţǎ GPeC și a celor peste 800 de magazine online analizate de-a lungul timpului;
  • Cum poate „content marketing” sǎ facǎ diferenţa în e-commerce? Ce sfaturi practice și ieftine/ușor de aplicat ar trebui sǎ urmez în așa fel încȃt sǎ cȃștig cȃt mai mult din marketing-ul prin conţinut?;
  • PPC Marketing în e-commerce: cum sǎ imi creez mesajele de marketing în funcţie de canal în așa fel încȃt sǎ am cele mai bune rezultate? Cum pot specula fiecare canal de marketing în funcţie de segmentul de piaţǎ în care activez?;
  • Social media și digital marketing în e-commerce – exerciţii practice și cazuri concrete – care este abordarea cȃștigǎtoare?;
  • Ce trebuie sǎ fac pe SEO, în funcţie de verticalǎ și de piaţa în care activez? Ce face concurenţa mea și care sunt bunele practici pentru categoriile de produse sau servicii? – exemple concrete pe verticalele de piaţǎ;
  • Ce trebuie sǎ știu și sǎ urmǎresc pentru a pune la punct un plan de marketing care sǎ mǎ ajute în dezvoltarea afacerii?
  • E-mail marketing: cum imi mǎresc baza de date de abonaţi, cum îi fac pe oameni sǎ deschidǎ mail-urile mele, cum cresc rata de click, ce este marketing automation și cum pot trimite automat email-uri personalizate în funcţie de comportamentul utilizatorului?

Iată câteva întrebări arzătoare, la care organizatorii Şcolii de Varǎ de E-Commerce GPeC promit să le răspundă cursanților în perioada 26-31 august 2015, la Moeciu de Sus.

Şcoala de Varǎ de E-Commerce GPeC este singura serie de cursuri intensive de e-commerce din Romȃnia dedicatǎ celor care activeazǎ în comerţul electronic și vor sǎ își dezvolte afacerea sau care își doresc sǎ deschidǎ un magazin online și vor sǎ afle cum sǎ îl facǎ profitabil. Așa că dacă ești interesat de comerțul online și vrei să investești în formarea ta, găsești pe site-ul gpec.ro toate informațiile necesare despre această școală de vară.

Dacă ești deja convins și te înscrii până pe 3 august 2015, beneficiezi de preţuri reduse, conform ofertei Early-Bird:

  • Cazare în regim Double, 5 nopţi, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prȃnz, cinǎ în fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bǎuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activitǎţi de team-building, cinǎ festivǎ, coordonatele de contact ale participanţilor și trainerilor): 2.499 lei TVA inclus/persoanǎ/sejur;
  • Cazare în regim Single, 5 nopţi, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prȃnz, cinǎ în fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bǎuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activitǎţi de team-building, cinǎ festivǎ, coordonatele de contact ale participanţilor și trainerilor): 2.849 lei TVA inclus/persoanǎ/sejur

Pregătit de un concediu cu networking, cursuri intensive de comerț electronic, dar și distracție pe măsură? 🙂